Shot Down Via C++ ?

Tags:    c++ databaser mysql

<< < 12 > >>
Haiii ;) hvor dan får jeg enligt en com til at slukke auto efter Fx 5 sec fra jeg har klikket på filen ! og den ska bare køre gennem en dos prom ;) fordi vil nermlig lige se hvor dan fuck man gør :S er max provo en af minne venner har leget med VB og han kunne godt gøre det :S men ja det korte og det lange er at jeg ska ha filen til at gøre såden her

Når man klikke på filen Auto adder den sig til Start > programmer > startop
Efter 1 sec programmet har kørst smider en et Alert bare op på skæren og siger FEJL 40
så lukker den maskine ned lige maget hvad man gøre vis man ikke har klikket på noget i ca 20 sec lukker den bare ned og vis man klikke på den lukker den med det samme ;) jeg vil gi mange point til den der kan fixe det til mig ;)

EndZonE

18 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 10 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det virker ikke lige helt :S ahmmm den gir 16 Errors :S plz help me :))

Gider du poste nogle errors?

Hallas
EndZonE

den skriver ikke hvad errorsen er !! men den skriver bare 16 Erroes :S

Hmmmmmmm....... Har du husket at linke de rigtige filer med? Du kan læse i linket hvilke filer du skal linke. Hvilket udviklingsmiljø bruger du?

Hallas

EndZonE

jeg er en spade til det der med C++ ! men ja kan du ik fixe hele kilden og så smide den her inde ! da jeg ellers fatter max minuz

jeg kan ikke finde ud af c++ men jeg ved hvordan det kan gøres i delphi

hvis du kan køre en ekstern fil fra programmet kører du bare shutdown.exe fra system32 mappen med parameteren -s så lukker computeren efter 30 sec

og du kan skrive i registrerings databasen at programmet skal starte hvis det hjælper det mindste kan jeg skrive koden

Fold kodeboks ind/udKode 

hvis du kan køre en ekstern fil fra programmet kører du bare shutdown.exe fra system32 mappen med parameteren -s så lukker computeren efter 30 sec

og du kan skrive i registrerings databasen at programmet skal starte hvis det hjælper det mindste kan jeg skrive koden

Fold kodeboks ind/udKode 

Samme kald, vil se sådan her ud i builder:
ShellExecute(this,"open","shutdown.exe"," -s",NULL,SW_HIDE);

Fold kodeboks ind/udKode 

Samme kald, vil se sådan her ud i builder:
ShellExecute(this,"open","shutdown.exe"," -s",NULL,SW_HIDE);

for at afbryde kører du shutdown.exe med paramteren -a

tak for oversættelsen agge

No problemos. :)

hi hi okey dfet her fatter jeg hat a ;) en eller anden lave lige filen og gør såden at jeg kan downloade den :d

hmm kan man smide den der lille stum skode med shutdown ind i en bat fil :D ???

system("shutdown -s");

Simpelt eller hva? :)
Der findes dog bedre muligheder, kig på msdn etc.

EndZonE

Undskyld, hvis jeg lyder meget newb (måske fordi jeg er det), men jeg fatter ikke den kode. Det jeg ved indtil videre, er at man skal have noget med #include, i hver kode. Og det kan jeg ikke se i den kode. Er der nogen der har fået det til at fungere? Hvis i har, kan i så ikke komme med koden, eller bare forklare hvordan det skal gøre? Det skal nemlig bruges bruges til en rapport jeg laver, og dum som jeg var, sagde jeg at jeg sagtens kunne lave min egen virus...

<< < 12 > >>
t