Shot Down Via C++ ?

Tags:    c++ databaser mysql

<< < 12 > >>
Haiii ;) hvor dan får jeg enligt en com til at slukke auto efter Fx 5 sec fra jeg har klikket på filen ! og den ska bare køre gennem en dos prom ;) fordi vil nermlig lige se hvor dan fuck man gør :S er max provo en af minne venner har leget med VB og han kunne godt gøre det :S men ja det korte og det lange er at jeg ska ha filen til at gøre såden her

Når man klikke på filen Auto adder den sig til Start > programmer > startop
Efter 1 sec programmet har kørst smider en et Alert bare op på skæren og siger FEJL 40
så lukker den maskine ned lige maget hvad man gøre vis man ikke har klikket på noget i ca 20 sec lukker den bare ned og vis man klikke på den lukker den med det samme ;) jeg vil gi mange point til den der kan fixe det til mig ;)

EndZonE

18 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 10 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
nej nej er ik det jeg menne ! det jeg menner er at jeg godt vil lave det fordi det ville være funny ;) den må ikke kunne sprade sig ! det er ikke det eder er pointen i det !

EndZonE

Dette er taget fra: http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/sysinfo/base/exitwindowsex.asp

Fold kodeboks ind/udKode 

Have fun ;)

Hallas

hi hi okey dfet her fatter jeg hat a ;) en eller anden lave lige filen og gør såden at jeg kan downloade den :d

det lærer du jo ikke meget ved

du skal bare skrive det kode som agge oversatte fra mig i en (ja jeg ved sku ikke måske...) en onclick for en knap eller hvad det hedder

der hvor det skal ske så bliver det kørt

ShellExecute(this,"open","shutdown.exe"," -s",NULL,SW_HIDE);

er koden du skal skrive

system("shutdown -s");

Simpelt eller hva? :)
Der findes dog bedre muligheder, kig på msdn etc.

øhhh... det kaldes en virus?

/Andreas Møgelmose

----
Don\\'t take life too serious, you\\'ll never escape it alive anyway.

nej nej er ik det jeg menne ! det jeg menner er at jeg godt vil lave det fordi det ville være funny ;) den må ikke kunne sprade sig ! det er ikke det eder er pointen i det !

EndZonE

virker den også :) hi hi eller har du ikke prøve den !

Det virker ikke lige helt :S ahmmm den gir 16 Errors :S plz help me :))

Gider du poste nogle errors?

Hallas

Hallas

EndZonE

den skriver ikke hvad errorsen er !! men den skriver bare 16 Erroes :S

Hallas
EndZonE

den skriver ikke hvad errorsen er !! men den skriver bare 16 Erroes :S

Hmmmmmmm....... Har du husket at linke de rigtige filer med? Du kan læse i linket hvilke filer du skal linke. Hvilket udviklingsmiljø bruger du?

Hallas

<< < 12 > >>
t