Mellemrum mellem to celler

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Hej udviklere

Jeg har et lille problem, jeg har to billeder der er baggrund i hver deres celle som tilsammen skal give et stort billede, men der er et lille mellemrum mellem cellerne, hvilket ser dumt ud. Hvordan forhindre jeg dette?

13 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg må sige at din kode er MEGET uoverskuelig..

Jeg har prøvet at ændre lidt hist og pist, så det skulle virke nu ;) Husk at ændre stien på dine billeder, hvis du på et tidspunkt ændrer domæne ;)

Koden:
Fold kodeboks ind/udKode 

Det du skal være MEGET opmærksom på er, at du få afsluttet alle dine tag's.. Jeg fandt 3 uafsluttede <td>'s og 3 uafsluttede <p> .. Jeg ved godt at der er mange mennesker der tror at det ikke er nødvendigt at afsluttet et <p>'tag, men det er det, så husk det ;)

Jeg har ikke testet koden, men det burde virke nu :P

En simpel linje i dit table tag:

Fold kodeboks ind/udKode 

;)

Jeg har allerede indsat tag'et - og det virker ikke. Det handler om en pixel ca.

Må jeg se din kode?

yes
Fold kodeboks ind/udKode 
og så har jeg også noget css hvis det er nødvendigt?
Fold kodeboks ind/udKode 

Er siden lagt ud et sted, eller?

For det er lidt svært at se sig ud af hvad du vil med den table.. Det du gør der er, at du skaber et "table" med en bredde på 1% af skærmbredden, hvilket kun er nogle få pixels.

Gider du prøve at sende hele din kode, eller bare en side hvor jeg kan se hvad det er du prøver på (altså hvis du har lagt det på en server) ;)

Ja det kan du tro.

www.dronerax.dk/blakster og så er det helt oppe for oven!

Så fejlen kunne ligge i de ikke-afsluttede tags?

Jeg har selv kigget lidt på dem og afsluttet nogle tags.
Det har ikke ændret noget.
For mig ser det da ud somom det er noget med tabel/celle opsætningen at gøre?

Indlæg senest redigeret d. 27.01.2008 13:18 af Bruger #13184
Har du prøvet at kopiere hele den kode jeg lige har givet dig?

Og kan du specifere lidt mere præcist hvor på siden problemet er, for jeg kan ikke rigtig se det :?

<< < 12 > >>
t