Balkanfestudvalget.dk kritik

Tags:    grafik webdesign

Hvad synes i? ( der er kun forsiden indtil videre, de andre sider er på vej):

BALKANFESTUDVALGET.dk

Al kritik og ros modtages gerne :-)

Aske.
Du kan seriøst noget med design som jeg virkelig beundre. Du tør virkelig at være fræk i dine designs og giver strålende resultater. Kan huske dit tidligere design til siden om syntes det godt at du opbygnings mæssigt har gjort siden mere overskuelig.

Det eneste som enlig falder mig i øjnende som jeg kan kritiserer er enlig kun den blå farve som du bruger som border og tekst i "hold dig opdateret boksen". Den passer ikke helt ind i dit farveskema, hvis du spørger mig.

Texturen som du btw. bruger i "Nyheder" boksen og ligner noget papir ser vist heller ikke 100 % god ud. Som om texturen ikke kan kopieres til siderne og se pæn ud.

Til sidst vil jeg lige spørge. Vil du virkelig sætte vær eneste side op så advanceret som din forside. Det bliver et hårdt arbejde. Men resultatet bliver selvfølgelig flot, hvis det gøres ordenligt :P

Aske.
Du kan seriøst noget med design som jeg virkelig beundre. Du tør virkelig at være fræk i dine designs og giver strålende resultater. Kan huske dit tidligere design til siden om syntes det godt at du opbygnings mæssigt har gjort siden mere overskuelig.

Det eneste som enlig falder mig i øjnende som jeg kan kritiserer er enlig kun den blå farve som du bruger som border og tekst i "hold dig opdateret boksen". Den passer ikke helt ind i dit farveskema, hvis du spørger mig.

Texturen som du btw. bruger i "Nyheder" boksen og ligner noget papir ser vist heller ikke 100 % god ud. Som om texturen ikke kan kopieres til siderne og se pæn ud.

Til sidst vil jeg lige spørge. Vil du virkelig sætte vær eneste side op så advanceret som din forside. Det bliver et hårdt arbejde. Men resultatet bliver selvfølgelig flot, hvis det gøres ordenligt :P

Tak for den positive respons :-)

Kan du eventuelt uddybe omkring teksten i nyhedsboksen som ikke helt passer ind? Og jeg finder lige en ny farve i stedet for den blå.. du har ret, den passer ikke ind.

Tak igen ;-)

Ganske nydeligt, men har alligevel et par små indvendinger :).

Den brune baggrund ville jeg lade gå helt ned til bunden af siden, så siden ikke liger en kasse.
Så synes jeg den blå farve ved "hold dig opdateret" passer meget dårligt med den brune og den røde.
Da siden i sig selv ellers er rimelig stilet, synes jeg det er kedeligt at dine links i toppen bare er ren tekst uden noget som helt. Havde det været min side havde jeg nok lavet dem som billeder og skrevet dem i stil med overskriften på siden.
Men udover det, ser det rigtigt lækkert ud.

Hej. Vedrørende texturen (sagde ikke tekst) så mente jeg baggrunden der hvor du har textures:

http://balkanfestudvalget.dk/TEST02/assets/forside/nyheder_bg.jpg
Hvis du ser på dit billede så er det som om den er delt ind i fire kasse. Ændre eventuel lige det ved at bruge en heal tool.

Vedrørende hvilken farve jeg ville ændre den blå farve til, er jeg i tvivl.

Men jeg vil i øvrigt støtte Jonas(decko)'s synspunkter.

Tak for responsen :-)

Har kigget på om det er muligt at få den brune boks til at gå hele vejen ned, men det kan man kun ved brug af et hack, der ikke virker i alle browsere, men hvis i har en løsning der er mere regelret, så sig endelig frem :-D

Angående baggrunden i Nyheder, så ser det fint ud på min skærm, som jeg lige har fået kalibreret, så eventuel meget høj kontrast er noget som nok ser forskelligt ud fra skærm til skærm.

Tak igen :-)

forresten vil jeg gøre noget ved menuen.. i har ret. den er ret kedelig i forhold til resten.

t