Vigtigt: Mails ved aktivitet på sitet

Tags:    udvikleren.dk

Hej Udviklere,

Der har tidligt været nogen fremme der ønskede at modtage mails, fx når der var nye svar i en tråd de fandt interessant, eller måske endda hver gang der blev oprettet en ny tråd i et forum de fandt interessant. Hvordan er holdningen til dette på nuværende tidspunkt?

Personligt kommer jeg jo herinde flere gange om dagen, så jeg tilføjer altid de tråde jeg gerne vil følge med i til mine Udvalgte tråde - så kan jeg ikke undgå at lægge mærke til det næste gang jeg besøger sitet og der er sket noget :). Jeg kunne personligt ikke tænke mig at få mails omkring det, da jeg alligevel ser det der skal ses næste gang jeg besøger sitet. Men jeg fornemmer at en del af jer har en anden holdning til det? Lad mig høre hvorfor og hvad I kunne tænke jer. Det er interessant for mig netop nu, da jeg leger lidt med en ny version af sitet :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Rigtig meget af sitet kan jo allerede fåes som RSS, fx alle de forskellige forums, nyeste tråde, nyeste artikler osv. Det antager jeg at I HAR lagt mærke til :P

Mht. fuldt indhold i RSS feeds så er det ikke noget jeg har planer om. Jeg ønsker at vi alle skal forbi sitet, af flere forskellige årsager, men den primære er naturligvis at det er svært (om end sikkert ikke umuligt) at tjene penge på reklamer i RSS feeds :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Kasper: Det er jo ikke umuligt at lave noget XML og så have et skema, som bestemmer hvordan siden ser ud udfra det.(Spørg mig ikke om detaljerne, for der er en artikel her på sitet:P)

Nyeste tråde kan man desværre ikke bruge til meget, hvis man skal tjekke om der er kommet nye svar i en tråd:(

Offtopic: Er der en speciel grund til at "udvalgte tråde" linket er så langsomt?

Mathias, jeg forstår ikke helt hvor du vil hen. Jeg kender fint til XML og XSLT (skemaer er mindre relevante i den her sammenhæng), men hvad skal vi bruge det til? Pointen for mig er at få folk forbi sitet, ikke at lave alternative versioner med XML og XSLT. Diverse readers vil alligevel vise feeds på deres egen måde :)

Offtopic: En speciel grund? Næh, der er en simpel grund: Den arbejder HÅRDT for at finde dine udvalgte tråde :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Paging både i toppen og i bunden af indlæg og artikler ville også være rart.

t