Søger kontakt til programmører med MMOG erfaring

Tags:    programmering

Hej,

Jeg vil gerne høre fra programmører med erfaring og kompetencer inden for programmering af web baserede spil samt især backend delen. Erfaringsniveauet bør være på et niveau svarende til at i kan programmere et system der nemt håndterer 20.000 simultane spillere.

Derudover er det en fordel hvis i er vant til at arbejde sammen med en front-end programmør.

Jeg tror det udelukker 99.9 % af brugerne på denne side.

Desuden kan de fleste lave et system der kan have 20.000 samtidige brugere, forskellen er bare hvor meget hardware der skal til at køre det og hvor stabilt det bliver.

Jeg tror du skal søge andre steder efter egnede kandidater, men om ikke andet kan det få ordet ud blandt mange begyndere.
Det lyder bare ikke helt som om det er den slags du søger.

:)

Held og lykke med det.

Desuden kan de fleste lave et system der kan have 20.000 samtidige brugere, forskellen er bare hvor meget hardware der skal til at køre det og hvor stabilt det bliver.

Jeg tror du skal søge andre steder efter egnede kandidater, men om ikke andet kan det få ordet ud blandt mange begyndere.
Det lyder bare ikke helt som om det er den slags du søger.

:)

Held og lykke med det.

Tak for indlægget!

Stabilitet er helt afgørende og der må ikke være nogen latency på serverne selv når alle 20k spillere forespørger på serveren 10-15 gange i sekundet. Det bliver afviklet på server-clustre. Antallet af servere afhænger af antallet af spillere men selvfølgelig skal alting være scalerbart.

Martin

At lave et system, som kan håndtere 20.000 samtidige brugere er absolut ikke trivielt og er ikke kun et spørgsmål om at kaste mere hardware efter det. Det handler i høj grad om at strukturere sit system, så det kan skaleres. Hvis det er 20.000 brugere, hvor det de foretager sig er uafhængigt af hvad de andre brugere foretager sig, så er det nemt nok, men hvis der skal være en sammenhæng mellem det den enkelte bruger foretager sig og de 19.999 andre brugere, så kræver det et godt design fra bunden og det er ikke alle der kan det.

Hej Martin,

Jeg har smit en udviklermail efter dig.
Ring, så finder vi ud af noget.

Med venlig hilsen
Ieet

t