Sælge PHP script

Tags:    php

Sælger PHP SCRIPT hvor du kan lave din egen ORDBORG. den er let at manipulere.

Sælger også et script hvor du kan lave din egen youtube, dailymotion agtige hjemmeside

Sælger også flere slags Browser Based spil script.

Email: seachia@hotmail.com

Kontakt mig på email få mere info og du kan også få tilsendt en demo og prisen kan vi snakke om

Email: seachia@hotmail.com.

4 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Nu ved jeg ikke hvad en ordborg er, men de script du forsøger at sælge lyder som noget man ganske ganske gratis kan finde tonsvis af steder på nettet

Per - ikke nok med det. Men så er det jo også et "udvikler-community" (deraf navnet) og mange herinde kan lave det selv.

Nu er han næppe en af de personer der suget mest viden fra dette forum for senere at sælge ud af den.
Men faktum er at han nok ikke skal regne med at sælge noget her, da der slet ikke er noget troværdigt koncept til at støtte ham op. Endvidere er der ikke oplysninger om support.

Men nu sælger jeg da også ud af min erfaring. Den eneste forskel, er at jeg oplyser om det et andet sted.

Såfremt at jeg købte et produkt fra denne Shubi ville jeg forvente at der som det mindste er support. Da jeg ikke kan læse om det jeg muligvis kunne være interesseret i at købe, vælger jeg derfor ikke at købe det.

Og så op i nummeren med prisen. :)

Nu det med at det er et forum hvor vi kan mødes og diskutere visse ting - er det så ikke ganske lamt at det kan udvikle sig til at vi begynder at tjene cool cash på hinanden?

Så kan vi lige så godt kaste os ud i udbyde ekspertise til højest bydende og la la la stenen ruller....

Min pointe: røvsygt at tjene penge på hinanden på Udvikleren.dk

t