NkDeus design..

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Hej, (:

Jeg har lige købt mig et design hos www.NkDeus.com men jeg kan ikke sætte det op hvis der er andre der har købt et og fået det sat op vil jeg meget gerne vide hvordan.. ;D

Mvh. Andreas

13 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
hvilket jo nok er problemet?

hvorfor skriver du ikke direkte til dem da det lyder til du har købt et produkt hvorefter det ikke virker.

Indlæg senest redigeret d. 19.01.2008 21:42 af Bruger #8715
Jeg vil stadig mene at der er noget der ligger forkert, og derudover så bryder jeg mig ikke rigtig om at der er en mappe der hedder LE THEME, fordi der er mellemrum, men det skal sansynligvis rettes en masse steder, så lad være med det i første omgang

Har du prøvet at at poste i deres forum, du kan jo gøre det på engelsk og se om der er nogen som kan hjælpe? Eller du kan prøve at sende dem en mail (på engelsk) og se om de kan engelsk, når du nu ikke kan fransk :)

Nu kiggede jeg lige i dit andet indlæg, kan det (vildt gæt) være fordi der er noget galt med stien;

/home/l/o/ftp_logiczdk/test/deus_eternity_bleu2/LE THEME/deus_eternity_bleu2/admin.php

Der står trods alt "deus_eternity_bleu2" to gange, det virker jo umiddelbart forkert :) Som Per R. også siger virker det forkert med en mappe hvor der indgår et mellemrum i navnet..
Ellers så prøv at spørge i php-forummet, måske de bedre kan hjælpe dig?

Eller find én der kan fransk :D

Jeg er overbevist om at de også kan engelsk :)

Det er svært at hjælpe dig når vi ikke kan se hvor langt du er kommet, og vi heller ikke ved hvad der er dit problem

Når jeg har lagt filerne ind på min FTP og går ind i admin.php

så skriver den:

Fold kodeboks ind/udKode 

Men der var ikke de filer den leder efter.

Indlæg senest redigeret d. 19.01.2008 13:41 af Bruger #8884
Er du sikker på det ligger rigtigt

#k: Kan ikke fransk! :s

#per: Ja for de filer lå der ikke.. :s

Hvad står der i: admin.php on line 3

<< < 12 > >>
t