Hvad syns i om designet ?

Tags:    grafik webdesign

Mit design er ved at være på plads og vil enligt gerne have noget konstruktiv feedback..

http://s256.photobucket.com/albums/hh189/LandbO/WebDesign/?action=view¤t=design_creative_design.gif

Hvad syns i ?

Er logoet (Tekst - slogan) tydelig nok ?
Farver ?
Form og snit ?

MVH Michael Landbo
[ Creatvie Design ]

Indlæg senest redigeret d. 14.01.2008 13:09 af Bruger #12042
eh... "Creative Design - We have you in mind" Så tænker jeg design (web, tryk, tøj, mm.), og så ser jeg en kran, et fly og en vandpyt. Dvs. du designer også vandpytter?
Det er en mærkelig sammensætning og det er lidt for kreativt til mig.
Farve er der ikke meget af og det der skildpadde-tekst gør ikke noget for dit design. Du vil for mange ting på en og samme tid.

Er det en glasplade man kigger igennem, så har du en fejl ved en dråbe der ligger uden for rammen. Der er også en transperansfejl ved fuglen.
Det jeg ser på er en ramme og ikke andet. Der mangler indhold til at man kan vurdere helheden.

Nå alt det er nævnt, så er designet ganske dejligt let for øjet. Der er ikke noget der kan trække fokus væk fra det kommende indhold, hvilket jo er ganske positivt. En lille smule kedeligt måske. Håber dit indhold kan veje op for hvad dit layout mangler. :)

Det er lidt som om at designet vælter lidt mod venstre. Jeg kan godt se at du vil lave en venstrenav, men er det bliver meget basic uden større design-idé.
Dit logo er ok, men hele dit setup er lidt for standard til mig. :-) jeg kan godt se at det er grafisk design, men det må godt være lidt mere originalt.
Du har et fly, kran og fugl, men måske burde du trække nogen voldsomme farvestreger gennem billedet, der mangler noget "SMACK! Im a designer". Dine udklip er måske lidt for indforståede "urban legend" for ikke-grafikere..

Hvis jeg var dig ville jeg prøve lave et par stykker mere men lidt anderledes setup i midten hvor dine divs skal være..
måske centreret.? men det er da ok ellers.

Indlæg senest redigeret d. 14.01.2008 14:52 af Bruger #11506
Tak for den konstuktiv kritik ! Hjælper meget !

ej hvor er det grimt :S

t