Hjælp til fornyelse af program.

Tags:    visual-basic

Hej jeg er igang med at prøve at få et program til at virke igen.. der skal laves lidt inde i noget hex. efter som hjemmesiden har lukket et par sikkerheds huller virker programmet ikke mere. men hvis man får lavet nogel nye offets så skulle det virke igen.

og så ville jeg lige høre om der var nogle som er frisk på at få det til at virke igen sammen med mig.

:)

hvilket program ? hvad drejer det sig om ?

Det drejer som om noget der Hedder NSC. hvilket gør at du kan gå bag den grafiske del. så du f .eks kan stå på et Felt som er låst osv..

det er altså et program til at snyde i et eller andet spil med ?

giver sku ik meget mening, snakker du her om at prøve at hacke hjemmesider eller hoppe rundt inde i net stationen på steder hvor man normalt ikke kan hoppe hen

Ja præcis! men pga af noget nyt Sikkerhed skal nogle Såkaldte Offets Fornyes inde i et Hexe program..

og du kan sådan set meget andet end at hoppe rundt på låste felter.. du kan gøre ALT med den rigtige Commando.. nogle der kan hjælpe?

Jeg gider ikke hjælpe dig med at snyde. Og jeg tror næppe der er andre der vil det.

Jeg bad jer ikke om at hjælpe mig med at snyde jeg Spurgte om der var nogle der ved hvordan man Fornyede Offets

Vi hjælper dig stadig med og snyde hvis vi fortæller dig hvordan du gør, nej jeg ved ikke hvordan man gør det her er bare min holdning

t