Ungnewz.dk bedøm designet og indholdet

Tags:    diverse

Heej :), mig og en kammeret har arbejdet i et stykke tid på denne side, og vi synes selv den er færdig nu, Der mangler bare lidt nyheder og sån, så derfor ville vi lige høre jeres mening om indholdet, det grafiske,

siden kan findes her

www.ungnewz.dk

Tak på forhånd

5 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Som en helhed... Det er for standard. Jeres målgruppe består af individer der er kommet i en alder hvor de forsøger at finde deres egen identitet - at være unikke. De kan være plaget af kaotisk tankegang og det passer det blå/grønne korporative udseende ikke til.
Kig evt. på http://www.thevoice.dk/ da jeg tror det er mere den målgruppe i ønsker at ramme.

Sæt jer ned og definer hvad i vil - ud over bare at levere nyheder til unge. Det gør DR også ganske fint. :) Og så vil jeg da gerne se jeres plan for websitet og hvad i vil med alle de sites i har puttet under samme hat: ungnewz.dk, detsker.dk og indover.dk

Indlæg senest redigeret d. 13.01.2008 16:16 af Bruger #10216
Er meget enig med GNU. Syntes jeres hjemmeside design ligner en standartet. Først og fremmet rammer den slet ikke jeres målgruppe, og så føles det enlig meget som en template. Grunden til jeg siger det sidste er specielt på grund af teksten og logoet på jeres banner. Ligner noget som bare er blevet sat på. Jeres logo har fået en underlig placering, og er slet ikke så meget i fokus. Og jeres tekst ligner slet ikke noget der har noget at gøre med selve baggrunden på banneret.

Men alt i alt er det vigtigst at jeres design er alt for pænt. The Voice er et godt eksempel på noget der forsøger at ramme deres målgruppe (selv om det godt nok også er en grim side).

Vedrørende kodningen så så jeg "Opret bruger" siden at i har skrevet <-- tryk kun en gang.
Hvorfor ikke bare kode hjemmesiden sådan at det slet ikke kan lade sig gøre at registrerer to gange. Jeg tænker på at løse det ved at huske ip, og sørger for at den samme ip kun kan oprette en bruger 1 gang på minut. Så er den klaret ;)

Gør hele designet i den her stil:
http://www.ungnewz.dk/images/anonnce.jpg
Men med forskellige farver til forskellige ting. Det skaber et spil og noget der fanger blikket, uden at være for voldsomt.

Shafh: Man kan også bare lave noget ala onsubmit="this.form.submitFeltId.disabled='true'"

Super nice iagtagelser GNU!:) Målgrupper er helt sikkert noget jeg vil tænke en extra gang over næste gang jeg laver et design.

Tak for de super gode kommentare, Det vil vi kigge på :)

t