Microsoft Visual Basic 6.0 Learning Edition

Tags:    visual-basic

<< < 12 > >>
hvor kan jeg downloade Microsoft Visual Basic 6.0 Learning Edition

13 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
jo men jeg kan ikke bruge de der kommandoer som der er i de forskellige tutorials her på siden

Så find nogle nyere tutorials - eller en bog. Der er masser af VB.NET tutorials på nettet. VB6 er spild af tid taget i betragtning af at det er et dødt sprog.

Nej, MS udbyder masser af Tutorials, men De har lagt det sammen med C++, C# og WEB design. så kan være lidt uoverskueligt for nogle. selv sys jeg det var ganske let.

Google Visual basic 2008, og gå ind under den fra MS, du går ikk galt i byen

Det kan du ikke. VB6 er ikke længere understøttet af Microsoft som udviklingsplatform. VB findes dog i form af VB.NET og du kan downloade VB.NET Visual Studio Express gratis fra Microsoft (google det), men bemærk at det er noget helt andet end VB6.

det er for jeg har visual basic 2008 men i de tutorials her på siden skal jeg bruge den version hvor man kan ikke vælge det der aporence eller hvad det hedder i den der lav de eget tegne program. Den option kan man vælge i vb 2008

Kristian, det er stort spild af tid at lære VB6 - det er en blindgyde. Lad være med at bruge tid på det. Lær VB.NET i stedet.

Kristian, det er stort spild af tid at lære VB6 - det er en blindgyde. Lad være med at bruge tid på det. Lær VB.NET i stedet.

okay hvad program skall der så bruges til det ?

Til VB.NET kan du bruge:

Visual Basic 2008 Express Edition

Indlæg senest redigeret d. 13.01.2008 16:14 af Bruger #4522
Jeg har kastet mig over Visual basic 2008, Det ser sku ikk ringe ud.

jeg har visual 2008 express edition ?

Jamen er det så ikke bare at kaste dig ud i det? :)

<< < 12 > >>
t