seje ting

Tags:    delphi

<< < 123 > >>
Jeg vil gerne have gode eksempler på nogle programmer.
Da jeg ikke ved hvad jeg ska lave, og da jeg ikke kan så mange koder, kan jeg ikke lave så mange fede programmer.
Håber du kan skrive nogle ideer, og skriv hvordan jeg eksempel kunne lave dem. Jeg er en mællem noob så det skal ikke være for svært, eller for læt


[Redigeret d. 05/02-04 22:05:13 af Theis]



22 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er ok :) Syntes bare du gik over grænsen!
JEg ved ikke helt hvorfor du synes at en kode som kan optage fra en microfon er sejt? Hmmm... Men ok... Du skal huske at sige præcist hvad det er du vil have (flere UP vil garanteret hjælpe). Hvis du vil have en kode til at optage fra en microfon, jamen ok.... Så må vi se om der er nogen der gider give dig en kode til at optage fra en microfon for 1 up :)

Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959



Alle her på forummen.
Unskyld. Jeg ville bare lager lidt gode koder fra jer.
Og som sakt. Der er en masse artikler på udvikleren. Men de er læst.

Jeg er meget ked af alt det jeg har sagt.

Men i overdrever en smugle syns jeg.

jeg kunne formulere det sådan:

Jeg vil gerne have gode eksempler på nogle programmer.
Da jeg ikke ved hvad jeg ska lave, og da jeg ikke kan så mange koder, kan jeg ikke lave så mange fede programmer.
Håber du kan skrive nogle ideer, og skriv hvordan jeg eksempel kunne lave dem. Jeg er en mællem noob så det skal ikke være for svært, eller for læt

Er i tilfrese.
Og vis i ikke syns det er nok up, så lad vær at skrive.

tak



Tak.
Men det var bare et eksempel.
den ene up, er da bedre end ingen.
Men vis svaret er virkelig godt så får i måsk lidt flere.
Grunden for at jeg ikke har valgt mere end 1 up. Er at jeg ikke selv kan svare på spørgsmål.
Jeg er en noob, og så er det svært. Så jeg tror at der går 1 måned så har jeg ikke flere up.
Så det er grunden



Hvad gør den????
Må gå i seng.
Ses i morgen



Den fortryder senest handling som er fortaget... Du kender vel godt funktionen Fortryd fra Word?
Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959



Først of fremmest har jeg lavet et document der indholder alle koder jeg ikke kan i hoved eller har andre steder. Så det ved jeg godt.

det andet:
Jeg forstod ikke så meget af hvad det der program var, og hvordan jeg skulle lave det...
og fik ikke den omtalte aha oplevelse...

Det tredje:
Er jeg enig over at man skal forstå mange af de kode man skriver før man kan udvikle dem. Men vis du kunne sende dett document, så kunne jeg prøve om jeg kunne læse det og få et par aha oplevelser...
Vis det er sådan, kan du da også få mit.
Jeg kan da prøve. Min e-mail er theisf@stofanet.dk vis du har lyst...

Men det lyder godt...



(Til Chadi)
Tussen tak. Vis det som jeg skriver her nede er det den gør er jeg hammer glad...

Alså den går en tilbage. Men er det i alt. eksempel, vis man laver noget om i Windows???????

Eller er det i selve formen?

Har du andre fede ting.

Ellers kunne du da også sende mig dit document med koder, vis du også har et....



En sej ting at lave ville være at program, der ved hjælp af Indy'
s UDP komponent requestede en Counter-Strike server for forskellige informationer, så som map, players osv.!
Har jeg selv lige arbejdet med, og det er både nemt og sjov

Men om det er sejt, er vel en smagssag?

John Johnson


Jo, MÅSKE.
Spille godt nok ikke Counter-strike, men kan vel udvikle på den.
Kan du give et par koder. For jeg hved ikke hvordan jeg skal lave sådan noget




Tak for alle svar, her i forummen. jeg unskylder igen for mit sprog(havde sikker en dårlig dag, det tidspunkt)
Stopper nu forummen.
Chadi havde det bedste ide, så tak CHADI.

Og også til alle andre her



Det var da sørgeligt, at jeg gik glip af en gel UP... :)

John Johnson



<< < 123 > >>
t