Hejsa.

Tags:    java

Kunne godt tænke mig at lærer java :D
Da jeg tror jeg vil lave et browser spil med det!

Hvilket fører mig til at i er velkommen til at hjælpe med browser spillet!

bare lær

html
css
php
mysql

så kan du lave dit eget browser spil

jeg startede selv at jeg ville lære og lave sådan et browser spil så fik jeg afvide jeg skulle lære disse 4 sprog, som jeg nu kan og kan derfor godt lave mit eget browser spil :)

held og lykke

Lad vær med at bilde ham ind at han skal lære php, html, css eller MySQL for at lave et browser spil!!!!

Det er da komplet useless. Man kan måske med Javascript.

Find noget om applets og prøv at lave et vildt simpelt snake spil. Eller sten-saks-papir. Etc.

Forvent ikke at det er nemt. Det tager højst sandsyneligt mange dage, hvis ikke uger i starten. Selv når du får godt styr på det kan du ikke bare lave det på 3-4 minutter. (Jeg tog tid den anden dag, og brugte 40 minutter på at lave et snake spil)

Indlæg senest redigeret d. 09.01.2008 00:10 af Bruger #4479
Lad vær med at bilde ham ind at han skal lære php, html, css eller MySQL for at lave et browser spil!!!!

Det er da komplet useless. Man kan måske med Javascript.

Det kommer da helt an på hvilken type browserspil der er tale om, så fald lige ned på jorden igen :) Jeg vil dog gerne medgive, at når man spörger om Java, så er "html, css og php" ikke et brugbart svar.

Okok, Det skal være et spil som www.bitefhigt.dk

Okok, Det skal være et spil som www.bitefhigt.dk

Mathias, du kan sku godt lave et browserspil i de sprog..

Per sikker Jeg vil nu sige da han er 11 år er man ikke lige den klogeste på de forskellige sprog derfor sagde jeg de andre sprog der ;)

Jeg arbejder hos www.komogvind.dk og der bruger vi Java.

Du kan også bruge Flash.

Haha. Der var jeg vist lidt for hurtig:lol:

Jeg troede det var en helt anden slags spil. Jeg har også lavet min egen version af komogvind.dk/spil.tv2.dk, og der brugte jeg også Java.

Som helt ny til programmering, skal du nok regne med at bruge et helt år på at blive færdig med sådan et spil. Vel og mærke, hvor du bruger meget tid på det hver dag, og ikke giver op på noget tidspunkt.

:) sjovt vi kommet ind på java og spil og browserspil da dette også har min interresse.

t