Vurdering af www.webhost4u.dk

Tags:    diverse

<< < 123 > >>
Hej.

Jeg vil gerne have jeres seriøse vurdering af mit webhotel projekt www.webhost4u.dk
det skal lige siges at siden ikke er færdig endnu.

Hvis der er noget useriøst ved siden, så fortæl mig hvad der kan gøres bedre.

Jeg vil gerne frabede mig indlæg vedr. mine tidligere projekter.

Mvh
Michael Guldhammer

22 svar postet i denne tråd vises herunder
9 indlæg har modtaget i alt 9 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg siger tak for jeres vurderinger, og kigger på siden med det samme.

Men folk klarer sig fint med den plads de får hos hotserv (lukket), frac.dk og frip.dk, så hvorfor gi dem 1 gb?

Hvor vil det være hensigtmæssig at placere logoet, hvis det ikke skal være der?

Hej Michael,

Hvis du pludselig gerne vil være mere anonym via en ny profil og navnet "Tobias", så er det måske en dårlig ide at underskrive dine indlæg med dit rigtige navn? Jeg undrede mig i hvert fald en smule da jeg så det :)

Det er ikke for at være anonym, men vores hostningsservice skal bare ikke ha kritik pga hvad jeg tidligere har lavet.

Jonas: Hvor er det?!

Det ser godt ud med det nye design! Webhost4u er et sindsygt anonymt! Find på et eller andet catchy. "Klabberlab" er et bedre navn, for det kan man i det mindste huske.

Commit dig fuldt ud til websitet, så skal det nok køre! Hvis der går 2 måneder uden et eneste login, så skal du bare kæmpe dobbelt så hårdt, i stedet for bare at lave et nyt site.

Håber du kan bruge det!

Joe, men jeg har også haft et indlæg med forslag til et navn (kan ikke lige husle om jeg havde oprettet et her på udv.) men der skete ikke så meget.

Joe, men jeg har også haft et indlæg med forslag til et navn (kan ikke lige husle om jeg havde oprettet et her på udv.) men der skete ikke så meget.

Du kommer ikke langt med en indstilling, om at det skal være os andre der skal komme med et forslag til et navn.

Har faktisk en reference hosted der så det står i min profil :P. Men det er hos kilu.de. Det står på tysk, men det skulle være til at finde ud af.

Michael, du bør i øvrigt nok ændre adgangskoden til din mysql-database da den p.t. ligger til fri afbenyttelse på webhost4u.dk og dine andre services.

Indlæg senest redigeret d. 09.01.2008 19:13 af Bruger #3275
Tak for tippet Jonas, jeg tænkte slet ikke på at kigge under referencer:)

Har faktisk en reference hosted der så det står i min profil :P. Men det er hos kilu.de. Det står på tysk, men det skulle være til at finde ud af.

Michael, du bør i øvrigt nok ændre adgangskoden til din mysql-database da den p.t. ligger til fri afbenyttelse på webhost4u.dk og dine andre services.

Ja det havde jeg også tænkt, men her hvor vi laver det tekniske gør det ikke noget (jo det gør det), men vi har bare så meget at lave endnu.

Såvidt jeg ved eksisterer der faktisk ikke rigtigt nogle gratis ASP.NET eller rails-hosts. Tror da der er større mulighed for success hvis man laver noget der ikke findes i forvejen, istedet for at lave det samme som en million andre sider, det er der sgu ikke særligt mange penge eller sjov i.

<< < 123 > >>
t