Vurdering af www.webhost4u.dk

Tags:    diverse

<< < 123 > >>
Hej.

Jeg vil gerne have jeres seriøse vurdering af mit webhotel projekt www.webhost4u.dk
det skal lige siges at siden ikke er færdig endnu.

Hvis der er noget useriøst ved siden, så fortæl mig hvad der kan gøres bedre.

Jeg vil gerne frabede mig indlæg vedr. mine tidligere projekter.

Mvh
Michael Guldhammer

22 svar postet i denne tråd vises herunder
9 indlæg har modtaget i alt 9 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Som det første vil jeg hellere have menu'en over i venstre side i stedet for højre. Hvis du endelig lader den blive i højre, så synes jeg du skal vælge linksne i den samme blå som overskrifterne i dine div's måske en tone mørkere.

Hej Michael,

Hvis du pludselig gerne vil være mere anonym via en ny profil og navnet "Tobias", så er det måske en dårlig ide at underskrive dine indlæg med dit rigtige navn? Jeg undrede mig i hvert fald en smule da jeg så det :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Er meget enig i ting der bliver sagt. Farverne på din side er sådan set meget flotte. Men opbygningen af din side er bare rimelig ulogisk. Logoet helt i venstre, og hovedemenuen i højre side, hvor den har fået en mindre betydningsfuld plads end "Antal brugere" og "Sponsors".

Donation og Links syntes jeg ikke passer til et webhotel. Hvem gider donerer til et firma? Man donerer til velgørendhed med ikke noget kommercielt? Eller er det kommercielt? Priser med mere får vi nemlig ikke at se.

Til sidst syntes jeg også du skal introducerer siden lidt mere på forsiden.

87 valideringsfejl er ikke ligefrem imponerende

Du skulle stille dig selv spørgsmålet, "hvorfor skal folk vælge min hosting-site frem for andres?". Lige nu bruger jeg en gratis-host med 1gb plads (og kan få mere hvis jeg har en god grund til det), uendelig trafik, php5, mysql5 og FTP, samt diverse apache og php-moduler. Derfor ville jeg ikke skifte.

Disse forskellige features skilter du heller ikke med og giver derfor brugere endnu dårligere mulighed for at sammenligne din med alle de andre gratis hosts.

Jonas: Hvor er det?!

Det ser godt ud med det nye design! Webhost4u er et sindsygt anonymt! Find på et eller andet catchy. "Klabberlab" er et bedre navn, for det kan man i det mindste huske.

Commit dig fuldt ud til websitet, så skal det nok køre! Hvis der går 2 måneder uden et eneste login, så skal du bare kæmpe dobbelt så hårdt, i stedet for bare at lave et nyt site.

Håber du kan bruge det!

Hej Michael,

det ser da ganske ok ud - men ganske kedeligt. Tekst og nemuer er også så roede og ytydelige i farverne at jeg dårligt var motiveret til at læse om sitet.

Med venlig hilsen
Ieet

Hej Michael,

Hvis du pludselig gerne vil være mere anonym via en ny profil og navnet "Tobias", så er det måske en dårlig ide at underskrive dine indlæg med dit rigtige navn? Jeg undrede mig i hvert fald en smule da jeg så det :)

Det er ikke for at være anonym, men vores hostningsservice skal bare ikke ha kritik pga hvad jeg tidligere har lavet.

Isåfald giver det vel stadig ikke nogen mening at underskrive med dit rigtige navn? Så ryger pointen vel.

Mathias Knudsen: ifölge Jonas' profil bruger han hotserv. Der er så lukket for nye oprettelser såvidt jeg er informeret.

Indlæg senest redigeret d. 09.01.2008 11:01 af Bruger #8223
Hej Michael,

Det er ikke for at være anonym, men vores hostningsservice skal bare ikke ha kritik pga hvad jeg tidligere har lavet.

Isåfald giver det vel stadig ikke nogen mening at underskrive med dit rigtige navn? Så ryger pointen vel.

Mathias Knudsen: ifölge Jonas' profil bruger han hotserv. Der er så lukket for nye oprettelser såvidt jeg er informeret.

Det er helt lukket såvidt jeg ved :)

Jonas: Hvor er det?!

Det ser godt ud med det nye design! Webhost4u er et sindsygt anonymt! Find på et eller andet catchy. "Klabberlab" er et bedre navn, for det kan man i det mindste huske.

Commit dig fuldt ud til websitet, så skal det nok køre! Hvis der går 2 måneder uden et eneste login, så skal du bare kæmpe dobbelt så hårdt, i stedet for bare at lave et nyt site.

Håber du kan bruge det!

Joe, men jeg har også haft et indlæg med forslag til et navn (kan ikke lige husle om jeg havde oprettet et her på udv.) men der skete ikke så meget.

Du skal vel finde på et catchy navn?

Hvis folk har et catchy navn gider de da ikke give det væk med mindre de ikke selv skal bruge det? :D

1 bruger online

|

965besøg.

|

Server uptime: 5 days, 17:57

|

Klokken er:

er lidt unødvendigt og logoet/headeren i venstre hjørne er malplaceret og passer ikke rigtig ind

Prøv og gå ind på glemt password:
Warning: include(bund.php ) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /www/webhost4u/glemtpassword.php on line 21

Warning: include() [function.include]: Failed opening 'bund.php ' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /www/webhost4u/glemtpassword.php on line 21

Ved ikke helt hvad et webhotels firma skulle bruge "links" til

oh og hvis du alligevel ikke har nogle "rigtige" q&a's i din OSS / FAQ så bare fjern den.

menuen er ikke så tydelig og man lægger ikke rigtig mærke til den

hov så er der også:
§1.5. Webhost4u må ikke bruges ting som f.eks kan sende spammails.

§1.6. Webhost4u må ikke bruges som spammaskine.

hmm ja? :P

§4.

§4.1. Webhotel4u kan til enhver tid ændre /rette disse regler.

synes lidt den regel giver sig selv og burde ikke være der :S

anyways så synes jeg siden ser fin ud, men bestemt ikke en jeg ville handle ved/bruge

Ps din hjemmeside er ikke valid:
http://kortlink.dk/4p76

får også en javascript fejl med firebug:
document.clock has no properties
upclock()

Indlæg senest redigeret d. 08.01.2008 15:32 af Bruger #11386
<< < 123 > >>
t