Beta-Designs

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hej udviklere..

Mig og en kammerat har startet et lille webdesignfirma vi har valgt at kalde beta-designs.

Vi har efter hånden fåer siden nogen lunde op og stå, der mangler dog stadig en del indhold, men selve designdelen er ved at være på plads, så ville lige høre hvad i syntes om siden?

www.beta-designs.dk

Og hvad syntes i om navnet?

Mange vil nok syntes at "beta" ikke er godt at putte ind i et navn, da man ofte forbinder beta med en prøveversion, eller noget der ikke er helt færdigt endnu, men så var det vi tilføjede slogannet "More Than Just Beta", hvad syntes i om det?

Kom med noget ris og ros folkens :D

Venlig hilsen
Simon Smith & Kasper Fladmose
beta-designs

Måske skal Beta Designs oversættes til B designs? Husk på at beta er både et bogstav i det græske alfabet og en betegnelse for et udviklingsstadie.
Ville det være bedre med Alpha-designs? eller måske Iota-designs. ;)

Det er kun i udviklingsmiljøet at folk ved hvad beta betyder og størsteparten af verdens befolkning ved ikke engang at Google stadig kører i beta fase.

Så ud og leg med de hvide striber på motorvejen. :)

Dette skal dog ikke forståes som at jeg er uenig med den generelle holdning. Men argumentet er bare lidt for tamt. :)

Indlæg senest redigeret d. 07.01.2008 14:20 af Bruger #10216
Mange tusind tak allesammen, for den ekstremt brugbare kritik. Vi vil selvfølgelig tage det hele til os, og arbejde med både selve siden, og indholdet, altså teksten, på siden. :D

Jeg synes det ser dumt ud, at man skal scroole for at komme til menuen. I starten kunne jeg slet ikke finde den.

Well, den der med scroll burde faktisk ikke være et problem, med mindre man har en skærmhøjde på mindre end 768 px, MEN vi fandt lige ud af, i dag, at IE7 (specielt) tager meget plads for oven, og derfor ødelægger menuen, desværre. Vi vil få kigget på dette problem..

Noget der kunne gøre siden pænere var at lave noget hover på menuen

<< < 12 > >>
t