Nu er i gang med, at lave et firma der skal sælge designs. Det betyder unægteligt, at jeres image ren grafisk skal være i top. Så jeres hjemmesides udseende vil afgøre udfaldet for jeres produkt!
Lige nu ser desinget fint ud, man kan se I har potentielle, men I mangler lige det sidste finish. Hvis jeg var en stor kunde, der skulle bruge det helt store, så ville jeg ikke vælge jer - i manlger detaljerne (det i hvert fald det som jeres hjemmesides udseende giver til udtryk).
I har det grundlæggende og designet har det der xp/vista-agtig-look (altså bløde kante osv.), men i formår ikke at køre stilen helt i gennem. Fx "Velkommen", fonten er total forkert. Den passer slet ikke ind nogen steder med resten af temaet. Udover det skal I have styr på jeres brødtekst - helt lidt og pænt, end meget og rodet. For meget tekster er IKKE lig med et godt indtryk. Ved meget tekst kan man også hurtige lave mange fejl.
Så I skal lige have de sidste detaljer på plads, både designet og HTML (validering, browser tilpasning osv.) - så tror jeg I er godt kørende.
Jeg har selv et firma (www.uniqo.dk), men som I kan se, så designet slet ikke noget at prale af. Det kan jeg dog godt leve med, da jeg stort set kun laver opgaver der med ren programmering at gøre.
...iøvrigt tror jeg godt, jeg kunne bruge til et projekt er i gang med