Hjælp: Få side til at se ordenlig ud i IE7

Tags:    html css

Hey udviklere

oki nu er jeg helt ude af den :'(

Har li siddet og fået min side til at validere i både css og xhtml validatoren fra W3C...

Men jeg tester normalt min side i firefox og det går normalt også strygende, men fordi jeg er ved at lave en tutorial om animation med javascript/ajax så ville jeg li teste siden i IE7 også...

Da jeg åbner siden er min mail form røget helt i bunden af siden, og felter og labels ligger hulter til pulter og felterne er trykket helt sammen...

Hvad kan jeg gøre for at den bilver vist ens i både IE og FF?

link til xhtml: www.livenet.wep.dk (min test server)
link til css : www.livenet.wep.dk/css/style.css

7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det ser ligesådan ud i FF.

Hemmelighed 1: Brug Firebug til firefox. Med dette plugin kan du rodde i din css on-fly...

Hemmelighed 2: Ved nogle tilfælde bliver padding og width lagt sammen i box-modellen og derved bliver den breddere end den egentlig var planlagt. Løsning: smid en div inden i en div og leg videre.

Er for mig ens i IE 7, FF 2.0.0.11 samt opera 9.25

Ups det var mig der havde prøvet på at fixe det... nu skulle et se rigtigt ud i FF :)

smid en div rundt om hver label-input sæt... Hvis det ikke løser det... så ændre det til:

Fold kodeboks ind/udKode 

Det hjalp 50% men det er kun de første sæt af labels og inputs der ryger op resten bliver i bunden?

Tak for tippet med firebug, det er virkeliget et godt værktøj...

Men kan stadig ikke få teksten op i IE, men hvis jeg brugte clear: right; kom den op og stå på sin rigtige plads i FF...

t