Hjælp til programering

Tags:    programmering

Hey folkens, beklager at min første tråd blev lidt tam, men er igen allerede lidt grøn her fra start, men jeg søger 1 person til at lave en hel hjemmeside for mig i løbet af max 30 dage og jeg vil med glæde give ale min point for sådan en hjælp og derudover kan der også blive mulighed for betaling

INFO om domænet:
Plads - 500 MB
Trafik - Fri trafik
E-mail konti - Ubegrænset
Webmail & POP3 - Ja
Plads til Mail & MySQL - Ubegrænset
Virus- & spamfilter - Ja
FTP adgang - Ja
ASP eller PHP - Ja
ASP.NET 2.0 - Ja 1
ASP.NET 3.5 - Ja 1
ASP.NET AJAX - Ja 1
Frontpage udvidelser - Ja
MySQL Database - Ja
MS Access - Ja 1
Avanceret statistik - Ja
Gratis subdomæner - Ubegrænset
DNS Administration Ja

domænet det hedder www.nightlife-promotion.dk

Hvis du er interesseret så kontakt mig på

Atle_stehouwer@hotmail.com

Mvh.
Atle

9 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg er ikke helt så lige glad med server specifikationerne som simon giver udtryk for, men jeg er enig med ham i at du bør skrive hvad det er du ønsker lavet ;)

Jeg vil da skide på serveren specifikationer, jeg vil bare gerne vide hvad det er, før jeg går ind til nogeT?

Er det bare en lile hyggeside om dig selv, en blog, et community eller hvad er det du vil have?

Det lyder umiddelbart til at du skal have et eller andet CMS op at stå. Det er også det mest naturlige. De fleste web-udviklere har et eller andet CMS, som de kan smide med op - det betyder dog ikke at du får det gratis.:) (Btw. CMS = Content Management System. Kort fortalt: Noget hvorfra du redigerer i dine sider)

Ovenstående side har formodentlig ikke taget særlig lang tid at lave, så hvis du vil have en "efterligning"(=de samme funktioner), så kan du nok få det meget billigt.

Jeg ved ikke hvad dit budget er, men med mindre du er villig til at give mindst 1000, så må du snakke med en af de andre kompetente udviklere her på sitet:D

Indlæg senest redigeret d. 03.01.2008 15:44 af Bruger #4479
Jeg er ikke helt så lige glad med server specifikationerne som simon giver udtryk for, men jeg er enig med ham i at du bør skrive hvad det er du ønsker lavet ;)

Det jeg gerne vil have lavet, er en hjemmeside lignede denne her

www.clubrestless.com

Med ca. samme form for layout, evt. bare i andre farver ..

derudover skal der oprettes en fane der skal indeholde nogle forskellige ting .. som Velkommen, Kontakt, Facts, News & Event mm.

derudover er jeg ogs åben for idéer til design af logoet

Mvh
Atle

Det er ikke bare en lille hyggeside .. :)

det er et dybt seriøst virksomheds projekt startet af mig og et par venner fra HHx .. :)

Forhåbentlig uden den irriterende musik!

Hvordan vil i opdatere siden? Med ren html, eller med en editor ala word?

Forhåbentlig uden den irriterende musik!

Hvordan vil i opdatere siden? Med ren html, eller med en editor ala word?

heheh ja uden musikken og den klamme start video forside ..,

Men ja you tell me, jeg ved ikke helt hvad der er nemmest, og du må regne med at det er forholdsvist nyt for mig, so you tell me ;)

Jeg har sendt dig en mail omkring jobbet ;)

Jeg har sendt dig en mail omkring jobbet ;)

Har self. ogs svaret tilbage .. ;)

Mvh
Atle S. Stehouwer
Nightlife-promotion

t