Drille pro

Tags:    delphi

<< < 12 > >>
Hej
Jeg er helt vild med små drilleprogrammer. Eksempel et hvor du ikke kan lukke programmet og der kommer en showmessage frem hvert 3 min i en time. Eller et pro... der genstartes pc'en.

Kan i ikke lige komme med et par fede/gode ider til hvordan jeg kan lave et par fede drille pro..? Helst ikke får iriterende (eksempel en der sletter harddisken), men en som man kan få væk vis det er helt galt. Og kun driller et par min.

giv gerne et par kode eksempler.

Helst også let at lave.

Det eneste gode jeg har fundet på selv er en der genstarter pc'en.

Men nogle lidt sjover.

Eksempel kunne i (hvis i kan koderne) Lave et program som ikke kan ses køre men eksempel åbner D:/ (cd-rom drevet) vær 5 min.

Helst uden man ser det.

Også en der lukker alt windows har åbent.

Takker

[Redigeret d. 04/02-04 21:46:23 af Theis]



12 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Man kunne lave et der åbner forbindelsen til din pc, og downloader det samme billede hvert, 10 minut. Det smider det bare ind på skrive bordet, og ikke noget med pr0n. Bare et eks.

har ikke helt pseudokoden, men det er bare at lege lidt med en timer, og URLMon;

// Kasper
»http://kaspertech.dk



Du kan nemt lave et der starter sammen med computeren og f.eks. køres skjult hele tiden og f.eks. viser en besked hver femte minut eller går ind på en hjemmeside, eller genstarter eller laver en masse txt filer på skrivebordet eller et eller andet der er masser af muligheder ihvertfald.. Du sir bar til hvis du skal ha hjælp til noget kode:D
Mvh.
Rune Jensen
---------------------------------------------------------------------------
##The one who laugh last is the one who think slowest!##
---------------------------------------------------------------------------



Hej
Du kan jo bruge koder så som

ExitWindowsEx(EWX_POWEROFF, 0); >> Lukker og slukker PC'en
ExitWindowsEx(EWX_FORCE, 0); >> Tvunget Slukning
ExitWindowsEx(EWX_Reboot, 0); >> Genstart
ExitWindowsEx(EWX_LOGOFF, 0); >> Logger Af

Disse Scripts Virker kun i Windows 9x Altså i
Windows 95
Windows 95 Udgave 2
Windows 98
Windows 98 Udgave 2
Windows 98 Udgave 3 ( Milinium Edition )

I Windows NT 4/5/5.2 ( NT 4 / 2000 / XP / Longhorn )
Vil disse Scripts Som regel kun med føre et Logoff / Switch off men du kan jo prøve dig lidt frem

Eller Kan du jo Lave to timere der køre

Din Timer1.time = 3min >>>
Begin
ShowMessage('Drille Tekst');

Din Timer2.time = 60 min >>>
Begin
Tmer1.Enabled:=False
ExitWindowsEx(EWX_FORCE, 0);


Eller kan du jo også bede en timer om at åbne en web side f.eks hver 10min med en ShellExecute, så du kan bare skrive hvis du har brug for mere hjælp ;) Håber du kunne bruges

Mvh JezuZ


[Redigeret d. 05/02-04 09:07:55 af Morten Skov]



Takker.
Tænker lidt på om du skal have en af up'ne
Men jeg ville gerne havde lidt med koder. Da jeg er noob. Er det sikkert også for svært for mig at selv finde frem til koden.
Men jeg vil da kigge lidt på komponentet.



Rune .... (ROZ)
Ja tak.
Jeg kunne saktens finde på et par. Men som sagt. Skal i også give et par gode kodeeksepler til programmerne da jeg er en noob, og jeg ikke kender så mange koder(Okay mellem noob)

Skriv et par små koder.

Hvordan får jeg et pro... til at starte med windows????



Du kan få progget til at starte når windows starter enten ved at smide en genvej til programmet ind i Start mappen (Start->Programmer->Start), eller ligge en streng-værdi i registry under HKEY_Local_Machine->Software->Microsoft->Windows->Current Version->Run
Værdi af strengen skal være stien til programmet



Tak Jonas.
Det er rigtigt. gem den bare i mappen start.
Har 2 spørgsmål vedrørende dit svar:

1)Kan jeg gøre sådan at nå det er første gang programmet åbnes, Gemmer den sig selv i start + at Den køre?
(Håber du forstår mig. En der installere sig af sig selv. Kan du også skrive et eksempel på en anden mappe.

2)kan du også få programmet når det køre, minimere sig ned i start menuen.

Svar hurtigt.

Takker



De to er nemme nok at lave(eller måske lidt svære) men har ihvertfald koderne liggende så jeg kan godt poste den her men det bliver nok først imorgen...
Mvh.
Rune Jensen
---------------------------------------------------------------------------
##The one who laugh last is the one who think slowest!##
---------------------------------------------------------------------------



Hej. Et par gode svar i alle har lavet.

Syns i skal have lidt flere up. Står dit Navn neden under kan gå ind i den forum jeg laver lige om lidt, og skrive en lille besked ogi får et større beløb af up.

Der er nogle der skal svare på de spørgsmål, jeg har svaret igen før jeg giver dem, up.

Skriv gerne videre på denne forum

Rune Jensen (RoZ)
Jonas (Decko)
Morten Skov

Dange for de gode svar

[Redigeret d. 05/02-04 14:29:55 af Theis]



Ja... 2 UP er nok ikke lige det største beløb man kan få... :P
Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959



<< < 12 > >>
t