Betalings webhost + domæne - hvilken?

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Nu er jeg efterhånden kommet ret langt med min hjemmeside og jeg er begyndt at kigge på domæner (.com). Har kigget en del på gratisdns.dk og domænepriserne er jo til at overkomme.
I øjeblikket bruger jeg X10hosting.com (gratis), men er ret træt af at serverne konstant er nede. Tidligere har jeg brugt awardspace.com, som jeg var godt tilfreds med.
...Men jeg tror tiden er kommet til at jeg skal have et betalings webhotel (tror ikke jeg har råd til min egen server :P ).
Men hvilket skal jeg vælge, og det med domæner er helt nyt for mig. Aner intet om hvordan man sætter det op osv. (og er gratisdns.dk i orden?)..

På forhånd mange tak :)

jeg har ialt haft 3 domæner hos one.com ALDRIG problemer, aldrig nede tid eller noget som helst.

Men deres support er lidt snobbet

okay, men tror jeg prøver web10 - har ikke lyst til at risikere høj nedetid hos one.com...

tusind tak for svarene allesammen :)

Kan kun sige en ting. Needhost.dk

De er billige, deres servere er sjældent nede, de understøtter både ASP, PHP og ASP.NET.

Og de har en live chat support.

De får helt sikkert ***** af mig!!!

Nu er jeg kunde hos web10.dk - og har været det i 6 år.

Har hørt at siden har fået ny ejer(e).
Jeg har ikke kunne finde oplysning om det.

-.-
Men nu er det sådan at jeg kun er godt gal på web10.dk

-
Min side er nede hele tiden, web10.dk er også nede et par gange om ugen. Det sker altid om natten.

Og det er iorden de vil opdatere deres servere om natten, samt tage backup.

Men jeg som kunde, som giver en pris om året for et produkt, så forventer jeg en bedre service. Og et produkt der er oppe hele tiden.

Nedtid er ok, hvis fejl opstår. Som net nedbrud, eller hardware der står af.

Men at det sker hele tiden. Så får man nok.

--
Altså det startede med den server jeg har, er sløv hele tiden. Skrev til dem, at den er meget langsomt.

Jeg fik svar fra en ny supporter i år.
som hedder Svenn. Han siger at serveren er oppe uden fejl. Og at det er min pc, net forbindelse der er fejlen..

Nu sidder jeg med en nyere pc. Og en super forbindelse. Så den hoppede jeg ikke på. Og skrev retur at den skal tjekkes . For der er noget galt.

Det er ikke mig, men også andre der kan se den er sløv. Men som sagt, mest om aften og om natten.

-- Så skrev jeg igen, og en eller anden Kvinde, skrev at serveren er blevet tjekket og ingen fejl fundet.

Hav en god dag...

--
Så jeg lod det ligge i nogle dag- mest fordi jeg var gal.. Og overvejer at skifte udbyder.
--
Så skete det i mandags. Jeg fik fejl på siden.

FTP gik ned, og mySQL nægtede mig adgang. Og min side meldte fejl ved 10 F5 opdatering. Og der kunne gå op til 2 timer før den var oppe igen.

Så fim jeg nok, og skrev.

NU må det her høre om. Hvis i nægter at min server har en fejl. Så må jeg desværre skifte udbyder. Og håbe jeg får en bedre service.

- Min side er nede igen, og det skete kl.??.?? og det tog ca ?? timer. Og jeg har problemer med mysql adgang og ftp'en gik ned.

Nu er det stået på i 3 uger. Ialt. Fra første dag jeg fik adgang, og til nu.

Nu ønsker jeg svar fra EN gammel supporter.
--
Dagen efter fik jeg svar fra: Brian K.

Han beklagede meget, og kunne meddele at han kunne se serveren har nogle fejl. Og lovede at få serveren op ingen næste dag til middag.

Det squ så iorden, at han siger det, og kan se den har fejl.

-- Jeg kunne smile igen --

Siden kørte dagen efter, og lynhurtigt med alt. Men hvad sker der, om aften får jeg fejlen igen med at se siden. web10 er ikke nede. Kun min igen. Alle mine domæner på en anden server hos dem, kører. Men bare ikke den skide server.

-- Nu er jeg træt af web10.dk --

Nu skrev jeg lidt om mine problemer med web10.dk

- andre der har problemer med dem?..

-- Jeg skriver denne besked, fordi web10.dk er helt nede lige nu. Og er godt gal over det.

Så er så tæt på at skifte udbyder. Jeg er så træt af web10 lige fortiden.

// Mine besøgende er natteravne. Så min trafik er på 0 .. Det er jo meget skidt. Det måtte bare ikke ske.

_-Så web10 må tage sig sammen, ellers må jeg trække stikket ud og skifte udbyder.

---- Læser med her, så skriv :)

<< < 12 > >>
t