Betalings webhost + domæne - hvilken?

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Nu er jeg efterhånden kommet ret langt med min hjemmeside og jeg er begyndt at kigge på domæner (.com). Har kigget en del på gratisdns.dk og domænepriserne er jo til at overkomme.
I øjeblikket bruger jeg X10hosting.com (gratis), men er ret træt af at serverne konstant er nede. Tidligere har jeg brugt awardspace.com, som jeg var godt tilfreds med.
...Men jeg tror tiden er kommet til at jeg skal have et betalings webhotel (tror ikke jeg har råd til min egen server :P ).
Men hvilket skal jeg vælge, og det med domæner er helt nyt for mig. Aner intet om hvordan man sætter det op osv. (og er gratisdns.dk i orden?)..

På forhånd mange tak :)

Har kun hørt godt om unoeuro. Og web10 er blevet super godt! Whitehat.dk har åbnet igen med ny ejer. (Den samme som ejer gratisdns.dk) Har hørt mange dårlige ting om one. Og deres support er ikke lige frem noget at glæde sig over.

Stikordsform.

one.com bør du holde dig fra. På visse af deres servere er der ofte nedetid, og under alle omstændigheder har de ringe, arrogant support.

web10.dk kan anbefales. Eventuelt ViZion.dk.

tak for svaret... har ellers hørt en del dårligt om web10 :)
og one har jeg også hørt en del lo** om . hehe...

hmm. på http://web10.dk/footer.php?area=cond står der "Web10 tillader ikke anvendelse af diskplads til lagring af større filer til download, streaming media eller opmagasinering af materiale, der ikke er tiltænkt brug i forbindelse med websider, e-mail eller database."
betyder det at jeg ikke må lade brugerne afspille mine "prank calls"?

og så er der jo det med domæner... er det nemt at gå til med gratisdns.dk? :)

hmm, jeg kommer vel egentlig udenom det med domænerne med de nævnte hosts? - klarer de det ikk for mig? :P

web10 klarer domæner for dig, og ViZion kan du vælge om de skal gøre det eller ej.

Jeg bruger needhost.dk, selvom jeg har haft vise problemer med dem (har formentlig bare været tilfældigheder) har de en rigtig godt support og de er billige. Det er også nemt at købe et domæne gennem needhost.

#Per

Din påstand om , at one.com skulle have meget nedetid vil jeg gerne skyde en hvid pind efter.
Min side er stortset altid oppe, men dog kan serveren være utrolig langsom.
Dog skal jeg bruge en aspx side nu , da jeg skal lærer dette programmerings sprog, men hov nej det kan one.com ikke finde ud af , at konvertere min side til , så det lige 300kr mere for endnu et webhotel hos needhost.dk og Kr 3.75 for opsigelse hos one.com.

tak for de mange svar :)

jeg har en forestilling om at udenlandske hosts er bedre - er det til at finde ud af med betaling og sån?
eller burde jeg bare holde mig til noget dansk når det er "første gang" :P hehe

...tror måske jeg er ved at være overbevist om at det bliver web10 - hvordan er oppetiden? - er der nogen der ved det?

Indlæg senest redigeret d. 21.12.2007 17:12 af Bruger #11056
jeg har aldrig haft nedetid hos web10. Det har jeg til gengaeld haft i stor stil hos one.com, uanset hvad Tim siger.

Har kørt med one.com i 1½ år, har aldrig haft nogle problemer... Deres online support er altså også okay...

<< < 12 > >>
t