Verizon bussiness er forræderen!

Tags:    programmering

<< < 12 > >>
reklamen Verizon bussines laver fejlen ADgang nægten: location.Tostring
... Bare så i ved det... :)

Min firefox har AdBlock, så jeg aner ikke hvad du taler om :P

Også mig :)

Godt at høre at I støtter op om sitet, gutter!

Mvh.

Kasper (TSW)

Du skal ikke tage det personligt, min AdBlock er sat til at blokere *alt* reklame, så det er ikke bare sitet her der diskrimineres. Men for din skyld kan jeg da godt slå det fra her... Men får du ikke kun penge pr. klikbasis? For selvom jeg kan se reklamerne, klikker jeg stortset aldrig på nogen. Og det er ganske generelt, simpelthen fordi jeg ikke kan se en pointe i det (og er altså ingen principsag ;) )

Hej Per,

Nej, som udgangspunkt er det pr. visning. Før i tiden var der også en del klikkampagner, men det skulle gerne være slut nu, og har været det i nogle måneder.

Jeg kunne skrive side op og side ned om hvordan jeg synes det er for tyndt ikke at slå sin eventuelle AdBlocker fra på sites som man synes om, men jeg vil forsøge at lade være. En ting vil jeg dog alligevel bede om (og det her er ikke specielt myntet på dig Per, det er mere generelt): Hvis du ikke under webmasteren på de sites du godt kan lide, den indtjening som intet koster dig at generere, så lad i det mindste være med at prale af det! Mit blodtryk stiger gevaldigt når jeg læser at folk bruger AdBlockers herinde, og forhøjet blodtryk, det har jeg (og andre webmasters) vel trods alt ikke fortjent for de mange timer vi ligger i vores sites? :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Godt, så er AdBlock slået fra på *.udvikleren.dk. Jeg gik ud fra at det var på klikbasis, og således hip som hap for dig om jeg skulle finde mig i at se dem eller ej.

Jeg takker for din support, Per - og denne gang er det ikke ironisk ment :)

Mvh.

Kasper (TSW)

LOL :)

Offtopic:

Kasper : du skal nok til at slappe lidt af med den viewstate :)

Følgende er min, efter kort tids browsen:

Det er lidt af et overhead at smide med et request hver gang ! (200kb)

Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 21.12.2007 14:50 af Bruger #5789

Indlæg senest redigeret d. 21.12.2007 14:52 af Bruger #5789
<< < 12 > >>
t