favicon

Tags:    grafik webdesign

Hej alle...

Er der nogen der vil hjælpe mig med at få lavet et favicon?
Billedet dertil ligger her:

FAVICON

Det må meget gerne være gennemsigtigt omkring, som det også er nu..

VH. Claus

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Nu ved jeg ikke helt hvad du skal bruge det til, men hvis du gemmer det i .bmp og blot udsikfter endelsen til .ico så kan det lade sige gøre - det er ikke helt fint, og virker vist heller ikke i et C++ or C# projekt f. eks., men har du PhotoShop kan du downloade et plugin her; telegraphipcs.com

Ellers kan du evt prøve dette program; [url=http://www.htmlkit.com/services/favicon/"]FavIcon from pics[/url] eller at søge på "favicon generator online" på Google, så kommer der en masse frem :)

(jeg har dog ikke prøvet nogle af tingene, så jeg ved ikke om de reelt virker :))

Indlæg senest redigeret d. 21.12.2007 11:34 af Bruger #2126
Jeg har fundet ud af det. Men nu kan jeg bare ikke få favicon'et til at blive vist. Kan ikke finde ud af hvorfor...

Det er, i mine øjne, dårlig stil at tage at tage alle pointsne "tilbage", når folk har brugt tid på at komme med et relevant svar til ens spørgsmål.

Et "tak, men der var ikke noget af det der hjalp" er det mindste man kan gøre.

næh, det er jeg da enig i. det havde jeg bestemt også gjort hvis der havde været flere svar. Det havde jo også været lidt fesent at give 10 point og tage resten selv. Det er jo nærmest hån.

Men jeg skal huske det til næste gang.

I øvrigt:
tak for svaret, men der var ikke noget af det der hjalp

t