alt+Tap og normalt klik

Tags:    delphi

Hej
Kan i fortælle hvordan jeg kan få den til at lave den gode gamle genvejs tast, alt+tap, som lukke programmet ned, så det ligger i startlinialen(eller hvad den hedder). og henter det næste frem.

Og hvordan man får den til at automatisk at klikke når der for eksempel er gået en tid.

Og hvordan kan jeg få gjort sådan at den minimere. Alså ligesom når man trykker på knappen med _ øverst i en dialogbox.

Spørg ellers.




8 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej
Kan i fortælle hvordan jeg kan få den til at lave den gode gamle genvejs tast, alt+tap, som lukke programmet ned, så det ligger i startlinialen(eller hvad den hedder). og henter det næste frem.

Og hvordan man får den til at automatisk at klikke når der for eksempel er gået en tid.


Du kan i ttimer skrive:
Fold kodeboks ind/udKode 


Og hvordan kan jeg få gjort sådan at den minimere. Alså ligesom når man trykker på knappen med _ øverst i en dialogbox.

Du kan skrive form1.hide; og for at vise igen form1.show;

Mvh.
Rune Jensen
---------------------------------------------------------------------------
##The one who laugh last is the one who think slowest!##
---------------------------------------------------------------------------



Tak nogle gode svar.
Men vis i mit eksempel vor den skal gøre noget af sig selv ikke skal gøre det på selve formen.
Det er nemlig grunden til at jeg ville vide hvordan man får den til at trykke alt+tab og så klikke på et par knapper uden jeg selv skal røre en finger.
Forstår du det.
Den skal nemlig udfylde ting jeg selv burde gøre.
Alså ikke på en knap på en form



Hmm hvis jeg har forstået det rigtigt vil du have at når man trykker på nogen taster så udfører den en handlig? korrekt?
Mvh.
Rune Jensen
---------------------------------------------------------------------------
##The one who laugh last is the one who think slowest!##
---------------------------------------------------------------------------



Jep. Den skal udføre et meget enkelt program i windows.
Vor den bare skal trykke på et par knapper vente et par sekunder og tykke igen, udover det kan du så også få den til at skrive, vis den også skal udfylde nogle felter.

Og det skal alså ikke ske på selve formen.
Det er derfor jeg spurgte om det der alt+tap vis du også ved det??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????



Hmm der kan jeg ikke lige komme på noget.. der skal noget rimelig kompliceret kode til men du kan kigge på min hjemmelavede keylogger... Den tager jo os udenfor formen så kan det være du kan tage noget kode derfra eller noget.
Mvh.
Rune Jensen
---------------------------------------------------------------------------
##The one who laugh last is the one who think slowest!##
---------------------------------------------------------------------------



Okay.
Men hvor får jeg den der keylogger?????
Jeg har også et andet problem.
Jeg kan nemlig ikke åbne andre gemte filer fra delphi.
Heller ikke min ejne. Fordi at vis jeg gør det får jeg ikke selve formen med.

Takker igen.

Theis

ps.
Du skal nok få den sølle ene up.
Jeg viste ikke at det var så svært.



Hmm den kan jeg lige sende til dig... Skal bar li ha din mail eller noget. Kan du slet ikke åbne nogen filer i delphi??? Heller ikke projeketer?
Mvh.
Rune Jensen
---------------------------------------------------------------------------
##The one who laugh last is the one who think slowest!##
---------------------------------------------------------------------------



Jo. Saktens. Delphi åbner, Og selve koden kommer frem.
Men så skal jeg åbne en form. Og så fjerne koden sig af sig selv.
+ Pluds at jeg ikke vid hvad instillingerne i object inspektere er.

Min mail er. Theisf@stofanet.dk

Takker.

ellers skriv koderne her på udvikleren. Så kan andre også tag lidt fra den.

Et andet spørgsmål. Det gør ikke så meget, vis du ikke svare.

Jeg spiller diablo 2 exp, over nettet på den kænte server (vis du kender spillet): battel.net. Der blev jeg et tidspunkt tilbudt et program som skulle lave en masse ting for en. Jeg gav ham min e-mail andresse. Og automatisk smed programmet mine ting jeg havde. Det var godt nok surt, men jeg syns også at programmet var rimelig fedt. Har det vis du vil se det.
Men det går ind i diablo vis det er minimeret. (alså kan den læse at det er diablo der er minimeret og vid det er det, åbner den spillet, og smider tingende. Kan jeg også få mit pro til at finde ud om der er (eksempel word åbent)?

Tak for alt.
Svar bare og du får up'en



t