For mig at se, så må enhver virksomhed selv bestemme hvilke browsers de vælger at deres sites skal fungere i. Mht. JP2, så er den, så vidt jeg har kunne forstå, baseret på noget nyt Microsoft legetøj, og af den årsag virker den altså kun i IE. Det skulle vist senere hen blive muligt at få det meste af funktionaliteten som bruger af en anden browser, men ultimativt er det jo JP's eget problem at de kun vælger at understøtte X procent af befolkningen. Hvis jeg ser en internetshop hvor man SKAL bruge Internet Explorer, så løber jeg grinende videre til en af de andre, for så kan jeg på ingen måde tage dem seriøst.
Daniel, du snakker om det som en udvikling der går i den forkerte retning, men i virkeligheden tror jeg ikke at det hænger sådan sammen - jeg tror der er langt færre IE-only sites i dag, end der var for fx 5 år siden.
Snakker vi om det offentlige, så mener jeg naturligvis at det er deres pligt at understøtte så mange platforme som muligt, men virksomheder må sgu selv ligge og rode med hvor stor en del af markedet de vil have som potentielle kunder
Mvh.
Kasper (TSW)