Popup (internet reklamer)

Tags:    delphi

Hej udviklere.

Jeg havde engang et Meget simelt program som havvde to indstillinger, slået til og slået fra. og det stoppede helt popupreklamer.
Men nu kan jeg ikke finde det igen, så jeg tænkte på at lave et selv. Men hvordan gør jeg det? Jeg skal vel have det til at køre i baggrunden og arbejde med Explore.

Hilsen Troels



2 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej udviklere.

Jeg havde engang et Meget simelt program som havvde to indstillinger, slået til og slået fra. og det stoppede helt popupreklamer.
Men nu kan jeg ikke finde det igen, så jeg tænkte på at lave et selv. Men hvordan gør jeg det? Jeg skal vel have det til at køre i baggrunden og arbejde med Explore.

Hilsen Troels


Jeg tror du skal lave det som et plugin til Internet Explorer. Jeg går ud fra at du kan læse om det på MSDN.


--
Ronni Egeriis - http://sqdev.dk/
Co-Admin



Im sorry. Men jeg ved ikke hvordan.
Men jeg ved et udmærket program der kan det og er gratis.
Det hedder webwasher og kan hentes et eller andet sted på nettet. Søg bare på webwasher på google eller alltheweb og du finder det hurtigt. Jeg fik det nemlig med i et af de gamle Komputer for alle plade.

Programmet har en masse andre funktioner. Så det er især ikke et enkelt program. Men de ca. 10 andre funktioner er også gode til folk der elsker at serfe på nettet. Og er virkelig effektivt.

Jeg må da andbefagle det.
Og jeg må da også sige. At jeg tror det næsten er umuligt at lave selv. Værtfald ikke nemt...


---------------------------Theis F. Hinz (Shafh)-------------------------
----------------------------Theisf@stofanet.dk--------------------------

....................I Fight For The FUTUR, ElLEr SåDaN nOgEt...............



t