Tags
Forum
Artikler
Brugere
Stil spørgsmål
1
Login
Husk mig
udvikle et simpelt managment spil
Tags:
snak
<<
<
1
2
>
>>
Bruger #12952
@ 10.12.07 21:25
0
Jeg har et par ideer. men ingen måde at få dem ud på, ihvertfald ikke på egen hånd, Jeg skrev til cyanide med ideen for et par år siden, de mente dog ikke der ville være nok profit i det for dem, men fra deres side skulle det også være i 3d. dette behøver det dog slet ikke være i starten, nu tænker i, hvad er det han snakker om, jeg snakker om et brevdue spil, hvor man har sit brevdue slag, skal stå for avlen, kapflyvninger mod andre brevdue slag, og hvad der nu ellers hører til brevduesporten, jeg tror der kunne være et marked for sådanne et spil, i Danmark er der dog kun 2000 brevduefolk tilbage, men fks i Belgien, Tyskland og Holland er der folk der lever af at kapflyve deres duer, og sælge brevduer på auktioner, også i Asien er der et stort marked. men er der nogen der har en ide til hvordan man kunne lave sådan et spil. Cyanide laver engang et spil der hed Horse Racing Manager, som faktisk minder meget om det spil jeg gerne ville lave bare med Brevduer i stedet, håber der er en venlig sjæl der har nogle ideer. der sidder mange brevdue folk verden over, som ikke har så meget at lave i vinter månederne hvor der ikke kapflyves, de mangler spillet !!!!
Bruger #4479
@ 11.12.07 17:54
602
Jeg tror stadig 20-30k er urealistisk, men til interesserede er det nok en god idé at nævne dit budget.
Bruger #12952
@ 11.12.07 18:39
0
der er ikke noget budget, slet ikke endnu ihvertfald, det var mere en ide til et spil jo. jeg har en formodning om at der vil i europa være et marked for ca 10000 spil, så kunne man sige 50 dkr, det vil give en halv million. men det skal jo også være et ordentligt spil for at man overhovedet ville kunne få noget, og det skulle jo bare distribueres over nettet. Der er en der har skrevet at ahn vil se på mulighederne over spillet, det skal jo også siges at der ikke noget sted i verden findes et spil, så der ville jo ikke være andre muligheder for folk end at købe dette spil, hvis de vil have et spil af denne art.
Bruger #8223
@ 11.12.07 23:20
1.065
Giv mig 12k og jeg laver dit spil.
Bruger #12952
@ 11.12.07 23:57
0
hehe... jeg har sku ingen penge til formålet, så er det vist bedre at undvære
der er også nogle der har skrevet at de gerne vil prøve på at lave det
<<
<
1