Søger en udvikler til fornuftig pris - Dig?

Tags:    snak

Hej:o)

Jeg går lidt med tankerne om at få udviklet et større website. Siden vil slet ikke kunne bære at bruge for mange penge på, da det indtil videre kun er et lille hobby-projekt. Men vil da gerne ofre noget, og vil da også gerne betale en for at lave det. Bare ikke i den grad som udvikler-firmaerne tager for det.

Jeg vil lige hurtig beskrive projektet her:
Der skal være en forside som skal kunne opdatere via et traditionelt cms.
Så skal man kunne oprette brugere med højt brugerniveau, altså med specielle rettigheder, samt at der skal være normal brugertilmelding hvor brugerne selv skal kunne oprette sig.
Brugerne skal så have en enkel og kort profilside, samt at de skal kunne oprette kategorier og undersider på hjemmesiden. Siden skal desueden have statistik på alt, som også kan registrere unikke klik osv.
Det var en meget kort beskrivelse, men der skal selvfølgelig være mange andre obligatoriske funktioner også.

Kan du eller kender du en som kan lave sådan noget og måske vil lave det som lidt fritidsfornøjelse? Måske en skoleelev som vil tjene lidt ekstra?

Hvis du regner med, at man skal lave det fra bunden, skal du nok ikke regne med en alt for lav pris. Men landet ligger sådan at jeg er i pengenød for øjeblikket, så jeg kan ikke tillade mig at være kræsen. Hvad er dit højeste bud?

Det er lidt offtopic, men det er ekstremt vigtigt at du beskriver PRÆCIS hvad du vil have!
Når du har fundet dig en udvikler, skal du inden du forhandler pris, sætte dig ned og finde alle de "obligatoriske funktioner", så man har et overblik over det.
Ellers så ender du med misforståede aftaler og sure udviklere:)

Et andet tip er altid at få tilbud fra mindst et par udviklere. Og når du nu ikke har det store kendskab til programmering, så se altid efter om personerne har nogen referencer.(En flot hobby side er IMO en bedre reference end en grim side lavet for et firma)

jeg synes også at det lyder spændende men jeg kan ikke lave designet, vil til gengæld henvise til behrentzs.com Til gengæld laver jeg det billigt alt med CMS osv. men vil gerne have flere detaljer!

t