Gratis musikvideoer feedback

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Goddag kære udviklere

Jeg har arbejdet på et site igennem et stykke tid nu. Siden kører stadig beta, og nu synes jeg tiden er kommet til at offentliggøre det.

Konceptet er, at det skal være en side udelukkende med musikvideoer. Og ikke forskellige fans-made versioner, eller folk der prøver at efterligne.

Så hvis i gider at fortælle mig hvad i synes? Hvad der kunne være bedre, evt. fejl eller rettelser. Nye tiltag, you name it :) Selvfølgelig skal det hele være konstruktivt, ellers kan jeg jo ikke bruge det :)

www.cmusik.dk

Glædelig jul :)

Ok hvis tråden ikke skal handle om dette skal den ikke handle om dette men lige en sidste bemærkning.
JEg vidste ikke at du ikke hostede videoerne, dette går naturligvis en forskel, men det holder dig stadig ikke uden ansvar.

For at tage et eksempel er der adskellige edonkey sites der er blevet lukket i tiden løb, og det er endda på trods af at de ikke engang linkede direkte til noget, de indeholdte kun links der der kunne bryges i forbindelse med et bestemt stykke software.

Det er et svært emne at blive klog på, lovene i de forskellige lande er meget forskellige og man kan derfor ikke bare sammenligne sig med andre.

Lidt feedback på sitet og ikke om det er lovligt/strafbart/etc, kommer her :)

Selve indholdet siger mig ikke noget - men jeg har heller aldrig set set MTV, Voice TV, etc, så jeg vil nøjes med design, brugervenlighed etc..

Som tidligere nævt ville en browse funktion til videoerne være godt;
Mulighed for at søge, sortering efter kunstner, efter dato tilføjet, efter musikgenre - disse ting ville være gode at have - den alm. søgefunktion nok som værende det vigtigste, synes jeg :)

Opstillingen af siden er halt fin med de tre spalter, men grafikken er måske en smule kedelig - hvad med at tilføje nogle stiliserede høretelefoner eller noder eller konturen af nogle dansende mennesker til logoet? Fx noget i stil med dette fra TemplateMonster
Eller måske en tv-skærm hvor der kommer noder ud fra eller sådan noget? :)

Indlæg senest redigeret d. 15.12.2007 22:37 af Bruger #2126
Du burde ikke kunne holdes ansvarlig, da de videoer der bliver sat ind er fra YouTube og YouTube faktisk næsten opfordrer til at man sætter videoerne ind på ens egen side.

Kan kun sige fedt koncept - faldt over tråden da jeg i øjeblikket selv er i fuld gang med et lignende projekt :) troede lige det var mig, der havde fået en god idé :P

<< < 12 > >>
t