Gratis musikvideoer feedback

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Goddag kære udviklere

Jeg har arbejdet på et site igennem et stykke tid nu. Siden kører stadig beta, og nu synes jeg tiden er kommet til at offentliggøre det.

Konceptet er, at det skal være en side udelukkende med musikvideoer. Og ikke forskellige fans-made versioner, eller folk der prøver at efterligne.

Så hvis i gider at fortælle mig hvad i synes? Hvad der kunne være bedre, evt. fejl eller rettelser. Nye tiltag, you name it :) Selvfølgelig skal det hele være konstruktivt, ellers kan jeg jo ikke bruge det :)

www.cmusik.dk

Glædelig jul :)

Hej Peter,

Jeg syntes at det er fedt at kunne se alle de musikvideoer. je håber at det ikke træder nogle copyrights over føderne, men bliver fedt når der er mange videoer der.

Med venlig hilsen
Ieet

Generelt er jeg lidt ligeglad med musikvideoer, musik skal høres, ikke ses, men det er jo smag og behag.

Jeg må sige at jeg også er bekymret for om lovligheden af denne service. Materialet som du giver adgang til er med 99.9999999999% sikkerhed copyrighted og hvis der er nogen som begynder at brokke sig kan de hurtigt blive dyrt.

Eller er siden jo meget nice, ikke lige min stil, men ganske pæn.

Hej Peter,

Jeg mangler lidt nogkle "browse videos" funktioner...

Med venlig hilsen
Ieet

Indlæg senest redigeret d. 06.12.2007 16:56 af Bruger #12836
Tja hvis du skal omgåes copyright tror jeg du skal sørge for at det er dine brugere der skal tilføje videoer og du skal formulere din side sådan at du ikke opfordrer til at der tilføjes copyrighted materiale. Samtidig skal du nok være forberedt på at skulle fjerne videoer når du bliver bedt om det hvis du ikke vil ende med en lang række sagsanlæg på nakken. Selve siden synes jeg er fed nok, men ja måske nogle flere funktioner til at sortere videoerne :)

hej folkens, tak for tilbagemeldingerne :)

Flere efterlyser browse funktioner. Så som artis, ved bogstav, eller titel ved bogstav? Eller hvordan :)?

Ang. copyright, så kan jeg kun sige. At det hele bliver hostet på andre servere. Og jeg kan derfor ikke holdes ansvarlig om man så må sige :). Men det synes jeg ikke tråden skal handle om.

Og tak Steffen, for lige at give en hånd med. Til hvordan det kan lade sig gøre. Og jeg prøver så vidt også at arbejde efter din model. Måske jeg lige skulle klargøre det mere! :)

Du kan sagtens holdes ansvarlig selvom du ikke ejer serveren, det afhænger af kontrakten mellem dem du leje/låner serverplads af.

Felix Nielsen. Som sagt synes jeg ikke tråden skal handle om dette.

Jeg kan ikke holdes ansvarlig, da det ikke er filer, videoer som er hostet på serveren. Så simpelt er det.

Peter har ret. Piratebay.org kan heller ikke holdes ansvarlig for en million brud på copyrighten, da de kun henviser til andre sider med det. Men hvis du direkte viser dine videoer, så tror jeg det svære de andre har ret!

der er dog lige den forskel at piratebay er svenskere og derfor under svensk lovgivning og ikke dansk. Ikke at jeg ved hvad den danske er.

<< < 12 > >>
t