Cursor program

Tags:    delphi

Hej Med Jer.
Har som i måske har set lavet en anden forum.
Den var kun på 14 up og det syns i måske var for lidt så her prøver jeg igen. Nu Med 38 UP.
Er i så tilfresse.
Nå nu skriver jeg lige mit brev igen

Hej.
Mange af de programmer jeg har lavet har aldrig været så nyttige men nu skal jeg lave et godt som vil kunne hjælpe mig i dagligdagen.

I kender væl alle dengang vor folk havde et program med navnet MyCourser eller moske har folk det endu.
Det er et program vor du kan søge og se moske 100 markøre.
Så kan du vælge en og BLANG så har du fået en ny markør som måske ligner en chokolademofin eller din idol. Og så kan du også få den tilbage.
Jeg vil hente en courser med en normal rescour fil og sætte den ind + et billede af den. Det er let nok men nu kommer spørgsmålet:
Jeg nemlig godt hvordan du får en anden courser frem når den er inde på en form. Nemlig med

Screen.cursor := navnet på courseren;

Men som sagt virker den ikke når man er ude fra formen og nå programmet er nede. og windows køre igen.
Findes der en kode som skifter cursoren i windowses option om musen. Alså i kontrolpanelet.
Den skulle så være den valgte cursor der kommer frem vær gang windows starter.

Tak.

Jeg ved godt det ikke er mange up. Men vis du syns det er for lidt så lad vær at skrive.

Vis også at det bliver for stor en ting at skrive om så det tar dig meget tid finder jeg måske ud af det.

Skriv det gerne på en nooby måde. TAK.

Theis
Theisf@stofanet.dk



3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
http://www.fiveanddime.net/iconsandcursors.html << Du kan måske bruge nogle af de her informationer.. Altså det du skal, er at rode i reg. basen...

Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959



Fejl.
der er kun 28 up.


[Redigeret d. 30/01-04 22:17:37 af Theis]



god hjemmeside.
Men kan du ikke lige finde en kode på den store hjemmeside der fortæller mig om det........



t