Det lyder som om at du enten mangler noget helt basal viden om hvordan du gør diverse ting i windows eller at windows vista simpelthen bare er iriterende me valle de unødvendige sikkerheds features. Det sidste kan jeg ikke hjælpe med.
Med hensyn til at se hvor meget diskplads du har går du abre ind i "denne computer" trykker med modsatte musseknap på dit harddisk bogstav og vælger egenskaber, så skulle der meget gerne stå hvor meget ledig plads der er, og husk nu er det minimum bør være 4 gb.
Filen som du skal kopiere til windows/system32 udpakker du på dit skrivebord eller lignende og kopierer den derefter til den angivne mappe, det burde ikke skabe størrer problemer.
Jeg mente også at det var sådan man gjorde, men så siger den at jeg har 144 GB ledigt, så jeg troede at det var det forkerte sted jeg kiggede, da den jo sagde at jeg ikke havde noget ledigt.
Jeg har fundet ud af at udpakke filen, som jeg skrev før, og jeg har fået Thief til at virke.
Problemet er at jeg ikke kan få Thief 2 til at virke på samme måde. Ved Thief sprang jeg step 3 over, fordi at jeg ikke forstod det, og det virkede stadig fint. Men kan man ikke det med Thief 2 også?