Hvis det rent faktisk hjalp at tømme papirkurven kunne det tyde på at der rent faktisk manglede diskplads, så det jeg i første omgang ville gøre, er at sørge for at der rent faktisk er en pæn mængde diskplads til rådighed. 2-4 gb ledig plads, minimum, og husk at indholdet i papirkurven og sidefilen ikke bliver regnet med i den mængde ledig plads som windows siger du har. Det faktum at du kun har 1gb ram gør at windows vista, som har en kæmpe kerne, er nød til at lægge en betragtelig del af den på harddisken i en side fil, og det er kun noget af historien, andre programmer du har kørende bruger jo også hukkommelse. Jeg vil tro at din sidefil er mindst 2gb og formentlig op imod de 3, så sørg for at have nok plads ledig.
Hvor kan jeg se hvor meget diskplads jeg har ledigt? OG hvordan kan jeg få mere ledigt?
Jeg prøvede at køre det som et Windows 2000 program, og så skete det at der ligepludselig blev vist en intro film, som ikke blev vist før. Men efter den var det det samme igen, skærmen frøs hurtigt.
Indlæg senest redigeret d. 04.12.2007 14:57 af Bruger #10113