Haha YouTube hacket

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hahahaha.. YouTube blev idag søndag aften hacket..

En hacker satte sproget til et wullapyk sprog :P

Meget griner faktisk ;D

Eskimo,
hvorfor er det lige det er så sjovt når sites bliver hacked?
Der er rimeilgt store sikkerheds risici forbundet ved at sites bliver hacked. Det er før set, at store communities bliver hacked, får modificeret noget kode, som udnytter et sikkerhedshul i en eller flere mainstream browsere, som så nedhenter vira,bagdører eller andet malware skidt, uden at brugerne opdager det.

Som ejer for et hosting site burde du selv være rimelig opmærksom på dette.

Indlæg senest redigeret d. 02.12.2007 20:43 af Bruger #1330
Ikke godt at siden er blevet CRACKED!!! Men jeg ville nu gerne se et screenshot :)

Det var nok bare dig der trykkede "Site" oppe i højre hjørne og valgte japansk.

Tror jeg sku også. Ved godt at hacker angreb er forfærdelige, men ofte syntes jeg nu også det er meget sjovt. Mange hackere påpeger jo også bare sikkerhedshullers eksistens og gør sig selv kendte inde for hacker miljøet. Så nogen ofte behøver hacker angreb nu heller ikke at være en katastrofe. Men selvfølgelig forfærdeligt ;)

Shafh,
self. er der proof-of-concept hackers/crackers, man alligevel ;)

Har du et screenshot?:)

Hvis du har et screenshot, men bare er kommet til at trykke på japansk, så sig at du ikke tog noget for dit omdømmes skyld.. (:

haha.. Det må i undskylde drenge.,

Det var nok i anledning med at jeg søgte på noget under google og så kom en youtube side frem, men noget japaiansk (wullayk sprog), liket var:

http://hk.youtube.com - gå ind på det, og youtube vil automatisk blive gemt som wullapyk sprog ^^

Haha.. Rimlig pinligt hva?? ^^

Ej nu holder du fandme edme. Det kan man jo regne ud GDI.

Martin Slot.. Lige en rettelse lol:P Det hedder ikke "fandme edme" men det hedder "FandenMåÆdeMig", for at være HELT korrekt hehe :P

<< < 12 > >>
t