insatllere visual c++ 2008 express edition

Tags:    c++

<< < 123 > >>
hver gang jeg vil installere den siger den fejl ved framework 3.5 har også prøvet at downloade sleve framework 3.5 men der siger den også fejl.

skal jeg afinstallere 2.0 før det virker ?

22 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det var så lidt,
lidt ekstreme mængder data at hente bare for at bruge 1/5 af det, men sådan kan det jo gå, er glad for det virker.

nu har jeg ikke selv express udgaverne, men benytter mig af Visual Studio 2008 beta 2 lige pt. men IDE'en skulle gerne være nogen lunde ens.

i din menu i toppen, skulle du gerne have et punkt der hedder "Build", hvor du kan vælge "Build <projektnavn>".
Ved siden af "build" skulle du gerne have et menupunkt der hedder "Debug" - herunder kan du vælge "start debugging" (F5).

Det kører din kode med en debugger, så du får en lidt bedre beskrivelse af fejlmeddelelserne, ligesom du måske kender fra andre programmeringsværktøjer.

Såfremt du vil se hvordan det kører UDEN debuggeren, kan du vælge "start without debugger". (ctrl + F5)

Man plejer også at have dem på en toolbar. såfremt du ikke har, kan du gå op i menuen "view" -> "Toolbars" -> Customize, hvor du så kan vælge at tilføje de knapper.

Hey Kristian,
hvilket OS kører du? :)

selv kører jeg med Visual Studio 2008 beta 2, med .net 1.1, 2.0, 3.0 og 3.5. virker fint :)

Hey Kristian,
hvilket OS kører du? :)

selv kører jeg med Visual Studio 2008 beta 2, med .net 1.1, 2.0, 3.0 og 3.5. virker fint :)

OS ?

Operativ system.
altså, Windows XP, vista etc?

windows xp sp2 bruger jeg

oki.
hvilken fejl modtager du?
har du hentet x86 udgaven af .net?

oki.
hvilken fejl modtager du?
har du hentet x86 udgaven af .net?

den siger bare at den ikke kunne hente framework 3.5 fra serveren og jeg har prøvet at hente det manuelt men der kan jeg hellere ikke insatllere det

den fejl den siger ved begge ting er noget med at den ikke kan connecte til serveren er der ikke et sted jeg kan dowloade det i zip fil alt det jeg skal bruge ?

Framework har nogle problemer lige for tiden, og det er ikke kun dig. Microsoft er klar over problemet da det vælter ind med klager ^^ Tålmodighed er en dyd når det kommer til MS :)

Google evt efter en version fra et andet sted.

<< < 123 > >>
t