Mening om hjemmeside 3D-Galleri updated!

Tags:    grafik webdesign

ok

Indlæg senest redigeret d. 20.03.2012 17:00 af Bruger #9986
Ligesom tidligere sagt syntes jeg at din brug af blur i menuen er grim. Men til gengæld kan jeg godt lide dit nye logo.

Teksten på din side er også meget forvirende pladser et. Dette syntes jeg også om de tre linjer tekst: "Velkommen til"...
Men ellers stadig en pæn side, måske kan jeg dog bedre lide den gamle side.

Jeg kunne egentlig bedre lide det før. Ved ikke rigtig hvorfor.

Hej Daniel,

Jeg kunne også bedre lide det før...
... og kontakt omMouseOver billedet er stadig galt.

Logoet er dog pænere.

Med venlig hilsen
Ieet

Kære udviklere!
Tak for sidste kommentare og kritik, har taget det til mig og prøvet at lave et nyt design!

Håber i tager lige så godt imod denne her som sidst :D

- btw føler istadigvæk knapperne er bluret?
- Daniel Lange.

########## http://3D-Galleri.dk #########

har ikke lige den her skrifttype på min puter, så det er jo bare times new roman jeg ser.

Fold kodeboks ind/udKode 

Hej Daniel, du skal huske at bruge symmetrien som et værktøj i dit design. Symmetri gør at tingene "ser rigtige ud", fordi folks øjne kan godt lide at tingene er ensartede.

Du skal sørge for at tingene flugter rimelig ens fra hinanden og kanten. så vil det se ud som om at det er mindre rodet. Prøv at se jeg har lavet et bud på din side som er mere symmetrisk.
Din navigationsbar bør rettes, som shafh siger, den tekst med blur er simpelthen for forskellig i forhold til det der er på den anden side, prøv en helt standard verdana i lille.. prøv i det hele taget at bruge så få forskellige skrifter som muligt.

check ud: http://www.idad.dk/billeder/symmetri.jpg

held og lykke.

Indlæg senest redigeret d. 27.11.2007 08:30 af Bruger #11506
Du kan bare finde Calibri.ttf (el. tff.. :)) Også loade den til din side og skrive f.eks:

Fold kodeboks ind/udKode 

Hej Daniel,
det er meget bedre end det andet :)
Den nye baggrund er rigtig flot - og det er også pænt med den hvide boks med indholdet i, men borderen er ikke så god. Jeg ville lave den 1px solid grey tror jeg :)

Stadig, den blur effekt på menuen er ikke helt optimalet - jeg tror det kan have noget at gøre med, at sådan en blur-effekt egentligt er pænest oven på et billede eller noget i den stil?

Logoet synes jeg at du skal have ude til venstre som man normalt gør - det er jo ikke for sjov at man normalt placerer det dér (jf. f. eks. Gutenbergs inddeling af den perfekte bogside; se her).

Tak for jeres feedback!

- Christina:

Ja normalt ville det være optimalt med logo i venstre. Men det passer bare ikke rigtig ind på siden så..føler hele siden er til venstre så!
Og ang borderen.. Som de fleste nok tror ( Fordi det er det rigtige at gøre ) har jeg brugt en Div. Men ork nej, har gjort det besværligt for mig selv og lavet den i photoshop.
Det er faktisk en skygge med 0 distance. syntes jeg så bedere ud! :)

-

Og jeg laver Menuen om til regular tekst istedet for alt det photoshop fis.. virker også mere proffesionelt (:

Det er fint med logoet til venstre, det skal bare være lidt større, jeg fik slet ikke øje på det i første omgang.

t