Række følge

Tags:    delphi

Hej
Findes der en kode der sutere 5 edit tækst.
Jeg vil have at nå 5 edit bokse er blevet udfylg (Der står tal i edit boksende) og trykkes en kanap skal de blive skrevet med den editboks med den største tal i først i det mindste til sidst.
Der skal være en ny linie mellem vær af editboksendes tækst.

Og vis det skal være rigtig fedt skal der også være sådan at der eksemel bliver skrevet edit 6's tæst foran det andet som gør at det er i alfabetisk rækkefølge.

Det skal bruges til at lave en top 10.

For eksempel skal tæksten stå sadan nå den er skrevet:

1*Theis = 1900 point
2*onkel gammel ost = 1200 point
3*john = 800 point
4*Lea = 300 point
5*morfar = 0 point

her forklare jeg det bedre.

1* Theis = 1900 point //theis står i edit1 og 1900 står i edit 6 som gør da det er det højete tal at det kommer Først.
2* onkel gammel ost = 1200 point // 1200 står i edit2 og onkel gammel ost står i edit 7. Da 1200 ikke er støre end 1900 så kommer det som nr. 2
3*john = 800 point // det samme er: John = edit 3 og 800 = edit8. Det er det tredje højeste, der for står det 3 gange længere ned end theis
4*Lea = 300 point// osv... Lea = edit4 og 300 = edit 9
5*morfar = 0 point ja det samme her.

Forstår i mig.
Kan i også gøre sådan at det står der når man går ind igen.
Alså at Hitlisten heletiden er der og vis man overhæler kommer man også op ovenove de andre og den nederste fjernes.

Skriv gerne en med og en uden at den gemmer nå man låkker.
Skal helst skrives i en memo eller en normal label.

Tak

Theis
Theisf@stofanet.dk



3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg lagde en gang et lite "gjett tallet"-spill med Top 3 HighScore liste(bruker registeret) som kanskje kan være til hjelp? (Jeg skal først fornye koden litt)

DiZpel

[Redigeret d. 25/01-04 16:21:33 af DiZpel]



Okay men kom hurtigt med et svar.

Skriv gerne på en nooby måde får det er det jeg er....



Gider ikke vænte mere.



t