Mening..

Tags:    php

Hei.
Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om www.cubu.dk . Det er første gang jeg programmere en hel side med MySQL, og php.
Jeg hved godt at hvis en bruger har lyst kan de "spamme" det hele, men da det bare var et øve project, ville jeg gerne høre jeres mening, og hvad jeres første projecter var? Hilsen martin

God idé! Jeg er ikke så vild med farve valget... men det er vel dit valg :) Desuden tror jeg ikke at siden helt virker... prøv at gå ind på .NET er det en fejl eller hvad?

Hehe havde ikke set det andet spørgsmål:
Mit første projekt (i internet programmering) var Skatetown.dk men det bliver ikke helt til noget... :( Men er nu gået igang med en fed idé om et 3 delt website som jeg håber at få op og kører

Hei.
.net er ikke en fejl det er bare en der har "spammet lidt" hvis jeg skal sikre mig mod det skal den bare kunne godkendes af en admin...

Jeg håber du får din side/sider op at køre.. Held og lykke..
Hilsen martin

ja enten det eller også kan du gøre et af følgende:

1) Programmerer noget der f.eks. crawler den skrevne artikel, og hvis den ikke har nogen af de tags som den skal have bliver den sat på en liste du skal godkende..

2)Lave noget så man max kan skrive så og så meget...

Kravet om max 255 bogstaver per artikel holder da ihvertfald ikke hvis det er noget man skal bruge til noget, skal det være unlimited size.:).

Nå ja også er der 2 lyseblå kollonner på hver side af siden, på ca. 10pixels som jeg synes er grimme :)

Bør nok overveje at dele din menu op så forside og tilføj ikke er under kategorier :).

Fortiden er mine project åbentbart:
lave et web spil.
lave et cms(som bruges i spillet)
lave et forum(som kan bruges i mit cms)

Beskyt din side imod XXS angreb!
Dine farver er ikke lige min smag, men hvis du kan lide er dette jo fint nok.

Iøvrigt har du fået lov, at kopiere teksterne fra udvikleren af mm. ?

Indlæg senest redigeret d. 27.11.2007 14:39 af Bruger #12696
t