Mening om hjemmeside.

Tags:    grafik webdesign

ok

Indlæg senest redigeret d. 20.03.2012 17:01 af Bruger #9986

Hej Langeda

Den ser da yndig ud, bare undersiderne havde virket.
og Kontakter mangler billedet til mouseover.

med venlig hilsen
Ieet

Det skal være srcover="images/KontaktG.gif" i stedet for srcover="images/Kontaktg.gif"

Hvor vil du have din tekst, hvis der skal være nogen?

Jeg har samme spørgsmål som Mathias Knudsen.

Ellers vil jeg sige at det ser godt ud ;)

Meget god kontrast med Hvid og Grøn..

Yndigt, men mangler noget fyldtekst. Jeg er derimod lidt imod overskriften. Synes overskriften ser lidt kedelig ud.

Altså, nu kan jeg ikke 100 % huske den forrige side, men er det bare mig eller bruger du meget mere blur faidning på dine tekster.

Personligt mener jeg at alt for meget blur kan ødelægge alt, og ligne ingenting. Syntes du skal minimerer det lidt. Bannerets tekst er eksempel alt for sløret. Den måtte meget gerne være mere skarp. Og det samme syntes jeg også er tilfældet ved din menu. Kan godt se hvorfor du benytter dig af alt den sløring, da siden ellers kan se meget tom ud. Men prøv så hellere at fylde den lidt mere ud, end at bruge denne effekt.

Jeg er fristet til at give 5 ud af 5 stjerner for den side. Efter min mening er det sådan en hjemmeside bør se ud.
Det store spørgsmål er hvordan du vil holde fast i stilen brugt på forsiden. Da der ikke er noget indhold og ingen af linkene virker kan jeg derfor ikke give en endelig bedømmelse.

Selv kodningen er anstændig, bortset fra at du bruger frames og tables altså. Din frameside skal iøvrigt også have en doctype.
4 ud af 5

Jeg vil også sige, at jeg syntes, at det ser virkelig godt ud.

Hvis jeg absolut skulle kritisere på noget, er det følgende:
* I det billede med potteplanten, lav en fade, så det ikke er så tydligt, hvor billedet slutter (bunden har en meget markant kant)

* Lav en <hr/> linje istedet for de der bindestreger (altså en linje, som ikke har mellemrum imellem hver streg).

Godt arbejde :D

Hej Daniel,

Nåja, hvis jeg endelig skulle finde noget;
Syntes ikke helt at overskriften passer til det fine i resten af layoutet.

Med venlig hilsen
Ieet

Jeg vil så gå i mod de sidste par indlæg, og sige at jeg synes siden er kedelig.
Al den blur-effekt på teksten er irriterende, det virker næsten som om at det er "en fejl", som om at billedet ikke er blevet gemt ordentligt.
Overskriften er ligegyldig - den "siger" ikke rigtigt noget om firmaet.
Jeg syens ikke at siden udviser proffesionalitet, desværre. Så hvis jeg var dig ville jeg starte forfra, beholde farvetemaet - for det hvide og den grønne er flotte sammen.

Til gengæld er dit 3d grafik rigtigt flot! Og dét synes jeg måske at du kunne tage udgangspunkt i - lavet et design, hvor det var mere fremtrædende, når det nu er så flot?

Og så synes jeg at du skal lave et logo - du kan evt. checke denne side ud, som giver et rigtig godt overblik over hvad et "godt logo" er.

Indlæg senest redigeret d. 26.11.2007 12:48 af Bruger #2126
Tusind tak for alle de brugebare besvarelser.
Sgu godt med en masse fedt ros :B
Også kanon med noget brugbart kritik!
Har taget det til mig og er igang med at udvikle web designet lidt mere :)

I hører fra mig igen snarest med et nyt layout.

- Daniel Lange

t