Hjælp - Hjemmeside !

Tags:    programmering

Hey.
Ved godt det måske ikke lige er stedet hvor man skal ligge det her ind, men tænkte måske at i kunne hjælpe, da jeg ikke kendte andre sider..

Jeg søger en der kan koder og lave hjemmesider, og som er ville til at koder og "designe" et.. Det skal skam bare være meget enkelt, så det er ikke den sværeste opgave. Jeg kan finde ud af at redigere men ikke at lave sevl
Så hvis der er nogle der kan og har lyst, så skriv lige, så får jeg jeres MSN, og så kan vi snakke mere..

Mvh. Alexander / Alex - 93

Hej Alex,

Det lyder som en meget stor opgave du gerne vil have lavet, men jeg kan jo give dig linket til en default hjemmeside du kan downloade og benytte som skabelon.

Download Fansite Kit :
http://www.starcraft2.com/downloads.xml

Denne download er noget større, men kan virke mere enkel for nogle brugere:
http://games.softpedia.com/get/Tools/Battlefield-2-Fan-Site-Kit.shtml

I bund og grund har de lagt en skabelon op på en hjemmeside. Dem kan du benytte.

Med venlig hilsen
Ieet

Løn- eller slavearbejde?

- (Opdateret): Tak for skabelonernem tjekker dem lige ud, og ser om jeg kan bruge dem :D ?

Haha. Kald det slavearbejde hivs du vil :D xD - Men jeg vil helst have det gjordt gratis, da det hele lige er oppe til jul, og skal bruge penge på julegaver xD - Men stor og stor opgave, ja en smule vel.. I skal bare kode det, jeg giver jer banner, knapper og bg osv... Men hvis du har lyst, så skriv lige din msn/mail, så kan vi lige skrive sammen :D ?

Indlæg senest redigeret d. 24.11.2007 15:37 af Bruger #12861
Det er jo ikke "bare lige" at lave en "lille" hjemmeside :P

Der er et stort arbejde forbundet med det.

Du må prøve at lære php/css så godt som muligt, og så starte lige så stille.

Brug evt. disse sider: www.rowl.dk , www.phpartikler.dk og www.html.dk

Så er du allerede godt påvej.

Evt køb en bog.. Start på php5, og CSS bøgerne kan jeg varmt anbefale.

Hej Eskim,

Jeg kan jo komme med et par u-opfordrede anbefalinger og tilbud på bøger. Jeg savner at blive flamet for min skamløse selv promovering af eget bras ;) Igen, hvis priserne i parantes findes billigere, så træk 20% fra og du har prisen for en bog der er Ny fra mig.

HTML and XHTML
The Complete Reference
Af: Powell, Thomas A.
0-07-222942-x
Tilstand: 100% ny
Pris: 250,- (normalt 329)

Beginning ASP 3.0
Af: Buser, D.
0-7645-4363-6
Tilstand: 100% ny, Hardcover
Pris: 320,- (normalt 405)

Internet and World Wide Web How to Program