border omkring et flash-element?

Tags:    html css

Jeg har et design, hvor billeder og flashelementer er blandet, men de skal have samme størrelse og udseende. Jeg har besluttet, der skal være en 10 px tyk border omkring både billeder og dette flash-element, men det virker ikke helt på flash-elementet.
Jeg har forsøgt mig med span, men ved faktisk ikke ret meget om dette.
Jeg ved bare, at det ikke virker...

Jeg sætter 20 UP på højkant til den, der kan få mig til at gøre det rigtigt...

Bimbom.

Fold kodeboks ind/udKode 

2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Smid et hvilket somhelst tag rundt om og giv det en god styling. Dette virker bedst med block-elementer, da in-line elementer ikke er gode til at omslutte block-elementer.
Så jeg bruger en div og sætter en logisk css-class op.
Fold kodeboks ind/udKode 

Husk at hver browser fortolker kanter og dimension forskelligt, så i nogle browsere kan det måske være bredden måske være: width+border-width = total width, mens den i andre måske er width = total width.

Smid et hvilket somhelst tag rundt om og giv det en god styling. Dette virker bedst med block-elementer, da in-line elementer ikke er gode til at omslutte block-elementer.
Så jeg bruger en div og sætter en logisk css-class op.
Fold kodeboks ind/udKode 

Husk at hver browser fortolker kanter og dimension forskelligt, så i nogle browsere kan det måske være bredden måske være: width+border-width = total width, mens den i andre måske er width = total width.

Hej Gnu.

Du skal have mange tak, efter lidt nørklen virker det. Det var dog utroligt! Tusind tak!

Jeg vil gerne give dig dine point, men jeg ved ikke helt hvordan jeg gør, kan du forklare det?- (Fandt vist lige ud af det...)

Igen: Tusind tak.

Bimbom.

Indlæg senest redigeret d. 23.11.2007 21:29 af Bruger #12606
t