znork pyyyh.. hvor længe skal man vente?

Tags:    c++ .net

jeg har nu for godt 4 uger siden indsendt en artikel om SQL databaser i C++ (da dette er et emne mange spørger om), vil bare gerne hører generelt hvor langt tid andre har oplevet det tager (jeg synes 4 uger er lang tid for at læse 3 A4 sider igennem), min artikel blev i 1. omgang afvist, så jeg indsendte den igen.. og det er nu 4 uger siden..

Mvh Martin

Beklager den lange ventetid. Det skyldes simpelthen at vi ikke havde set at der var sket en opdatering ved artiklen.

Mvh,

Thomas Nielsen

Beklager den lange ventetid. Det skyldes simpelthen at vi ikke havde set at der var sket en opdatering ved artiklen.

Mvh,

Thomas Nielsen

Så burde man da vende tilbage og sige dette til vedkommende.....?

Glad for flash...? Så tjek lige Flash gruppen, her på udvikleren ---> http://www.flash.udvikleren.dk

Så burde man da vende tilbage og sige dette til vedkommende.....?

Hvem skulle sige hvad til hvem?

Mvh,

Thomas Nielsen

Hvad med godkendelse af bøger... jeg har indsendt en anmeldelse på en database bog for et par uger siden... har intet hørt.

Lidt flere co-admins ville maaske hjaelpe :)

MVH.
Armen L.A.

For mange kokke fordærver maden, sådan er det også med administratorer, men det kan da godt være at en ekstra ville gøre gavn, på den anden side har mange nok været på sommerferie (inklusiv co-admins) så det går nu nok.

Til Thomas, hvor længe skal jeg vente på det med den bog?

For mange kokke fordærver maden, sådan er det også med administratorer

Aha :D

Til Thomas, hvor længe skal jeg vente på det med den bog?

Som nævnt blev den afvist. Hverken kasper eller jeg ved hvorfor du har fået en dobbelt mail hvor de modsiger sig selv. Jeg har kigget i alle teknologierne, og jeg kunne ikke se den nogen steder. Jeg beklager at jeg ikke kan give dig et bedre svar, men jeg har ingen anelse om hvad der er sket.

Mvh,

Thomas Nielsen

t