Diskussionsforum søges

Tags:    diverse

Hej. Jeg leder efter et (gratis) færdigudviklet diskussionsforum, der indeholder mange funktioner herunder funktionen, at der automatisk sendes en kopi af en indsendt post til samtlige brugeres hjemme-emailadresse. Har hidtil anvendt phpfusion, men dette ellers udemærkede system har desværre ikke denne funktion. Er der nogen der kan anbefale noget der dur?

6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Hej Jørgen,

Jeg tror at dette forum muligvis dækker dine behov...
http://www.phpbb.com/about/features/

... det er ikke sådan at samtlige nye posts bliver sendt til alle andre pr. e-mail. Men brugere kan "subscribe" til fora eller tråde i fora, hvortil de vil få e-mails med besked om nyt i debatten.

Håber at det var hvad du ønskede.

Med venlig hilsen
Ieet

Ps. http://www.sitepoint.com/article/build-a-phpbb-forum Opsætning af phpbb er til at forklare.

Indlæg senest redigeret d. 22.11.2007 03:53 af Bruger #12836
det tror jeg ikke lige at der findes et færdigudviklet forum der gør, men man kan altid prøve selv

Hej. Jeg leder efter et (gratis) færdigudviklet diskussionsforum, der indeholder mange funktioner herunder funktionen, at der automatisk sendes en kopi af en indsendt post til samtlige brugeres hjemme-emailadresse. Har hidtil anvendt phpfusion, men dette ellers udemærkede system har desværre ikke denne funktion. Er der nogen der kan anbefale noget der dur?

Det lyder umiddelbart utroligt irriterende og meningslöst. Hvorfor skal man overspammes i sin inbox med posts der i forvejen ligger online? Jeg har svärt ved at se fordelen.

...hvortil de vil få e-mails med besked om nyt i debatten..

Nej, var interesseret i at der sendes en kopi af selve indlægget til e-mailadressen ... hvis brugeren altså ønker det, evt på udvalgte tråde.

Hej Jørgen,

Den funktionalitet er der i forummet, hvortil jeg postede et link til lidt højere oppe.

Med venlig hilsen
Ieet

Hej Ieet. Har installeret systemet og der sendes en besked om at der er et nyt indlæg, men der sendes ikke en kopi af SELVE indlægget. Og det er jo denne funktion jeg har brug for.

t