Kan du php programmering?

Tags:    programmering

og har du tid til at hjælpe mig...
Jeg har nogle ting jeg gerne vil ha lavet til www.studieogelevjob.dk, men mangler dig til at hjælpe mig.

Hej Kenneth,

Jeg er rimelig sikker på at der er mange her der kan PHP, spørgsmålet er vidst mere hvad du skal have lavet, hvor meget, hvordan, hvornår, og om der er betaling for det mm.

Det er jo et godt initiativ med den hjemmeside.

Med venlig hilsen
Ieet

Jeg ville meget gerne betale for det, men det kommer an på prisen, for det er jo ik en side jeg tjener kassen på.

Jeg skal ha lavet nogle "banner" i siden, hvor der skal være annoncøre, og så skal jeg have rette noget der hvor man får sit login tilsendt hvis man ikke kan huske det, for den virker ikke.

Det var det vigtigste for nu, men der vil komme nogle flere ting stille og roligt.

Der er også mulighed for at den der vil lave det får en del af projektet, så sku der gerne være lidt at hente.

Der er allerede nogle få ordre til næste år på annoncering.

Håber der er en der kan og vil hjælpe.

VH Kenneth

Hej Kenneth,

Du udvikler bare nogle specifikationer på hvad du ønsker, så vil jeg med glæde komme med nogle tilbud. Hvis du ønsker kan du sende dem privat pr post her, eller jeg kan kontake dig telefonisk (ingen behov for at skrive nummer her).

[EDIT]
Tak for tilbudet Kenneth, men det er ikke sådan at jeg er interesseret i at lægge både penge og gratis arbejde i projektet.

Jeg tror faktisk at det er et rigtig godt projekt med megen potentiale. Og det ser ud til at du har en rigtig god start på projektet.

Skriv til mig når du har tjent de første 50.000,- så jeg virkelig kan agre mig. Jeg vil agre mig, men hvor vil det være fedt at høre at et sådan projekt er blevet en sucess.
[/EDIT]

Med venlig hilsen
Ieet

Indlæg senest redigeret d. 21.11.2007 23:30 af Bruger #12836
t