Søger programmør

Tags:    php

Hej alle sammen.

Jeg søger en erfaren programmør, der vil programmere og drive (hermed også redaktør) en hjemmeside omkring blandt andet php og html, og samtidig lære en smule fra sig, til mig (jeg er designer og har en del kendskab til php uden at være god til det) :)
Ham jeg søger, skal være seriøs, sikker i sine koder, struktureret, arbejdsvillig, god til samarbejde og meget online - eller altid til at få fat i på anden måde.

Programmeringen vil ikke blive let, men jeg er villig til eventuelt at omlægge sitets funktioner og fremtidsplaner.

Jeg vil fortælle nærmere om sitet enten med udvikler-mail eller på msn.

Jeg håber på nogle seriøse og venlige henvendelser hurtigst muligt.

Rasmus Henriksen,
RHCortx

Indlæg senest redigeret d. 20.11.2007 16:32 af Bruger #4000
Hej Rasmus,

Hvad er din MSN?

Med venlig hilsen
Ieet

Efter et hurtigt kig på din hjemmeside, synes det for mig at du koder ASP :) jeg vil gerne have PHP, troede det fremgik af
"og samtidig lære en smule fra sig, til mig (jeg er designer og har en del kendskab til php uden at være god til det"

:)

Snakker vi lønnet arbejde?

Efter et hurtigt kig på din hjemmeside, synes det for mig at du koder ASP :) jeg vil gerne have PHP, troede det fremgik af
"og samtidig lære en smule fra sig, til mig (jeg er designer og har en del kendskab til php uden at være god til det"

Man kan sagtens kode både asp og php.

Snakker vi lønnet arbejde?

Det er af interesse og hjælpsomhed, men med henblik på annonce/reklame-indtjening, som senere vil gå til deling i en form for lønning ja.

Det skal momsregistreres.

Det er rigtigt ja :)

Hvorfor skrev du så ovenstående?

Hvorfor skrev du så ovenstående?

Fordi jeg ikke lige tænkte mig om :)

Fordi jeg ikke lige tænkte mig om :)

Ok. Det skal der jo også være plads til:)

Det lyder som et spændende projekt, men jeg vælger at holde mig udenfor, fordi det virker som om du stiller ret høje krav til arbejdsbyrden..

Ellers kunne det være fedt hvis vi lavede et samarbejde, hvor du også lærte mig noget grafik til gengæld:)

Indlæg senest redigeret d. 20.11.2007 18:04 af Bruger #4479
Kan vende tilbage, men sætter lige standby, da jeg i øjeblikket snakker med Ieet om det :)

t