Kritik af hjemmeside

Tags:    grafik webdesign

Hej

Sidder og udvikler en hjemmeside for Balkanfestudvalget, en forening der stabler balkanfester på benene her i Danmark.
Indtil videre ser den sådan her ud:

Balkanfestudvalget.dk

Nogle af siderne, dvs. gæstebogen og link er ikke færdigt.

Ville bare gerne høre noget kritik design og til dels programmerings -wise. Det er min første side hvor jeg har benyttet php, så jeg er selv lidt stolt.

Tak på forhånd og god vind.

5 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg kan godt lide farvevalget, men bortset fra det synes jeg altså at designet er forfærdeligt.

Men det er jo bare min mening.

Jeg kan rigtig godt lide din side. Man kan se at du har kælet for det, og dit farvevalg er rigtig godt. En ting er dog irriterende på din side er din tekst opbygning. På forsiden er det altså rigtig svært rigtig at finde en helhed i alle de små bokse, og endnu mere irriterende er det så at når man så i menuen går videre til en ny side i menuen, så er tekstopbygningen anderledes igen (forsiden er dog tekstopbygnings-mæssigt den værste).

Mit budskab er. Få dig lidt orden på alt din tekst. Ellers syntes jeg din side er rigtig proff :P

Hej Aske.

Jeg synes du har lavet en flot side. den er meget grafisk og ung i layoutet, det kan jeg godt lide!
Jeg kan lide din stil under "næste koncerter" med de tre forskellige tekststr, dog bryder jeg mig personligt ikke om understregning af overskriften -især ikke, når denne kommer til at brede sig over mere end 1 linie. (Og så vil den gamle dansklærer her nok også kalde det: "kommende koncerter" i stedet for "næste koncerter" :))

Jeg synes også, at din højre side med nyhedsindhold er flot. Dog er det lidt forstyrrende for øjnene, at der ligesom skal fire små hvide lapper papir til, for at du kan skrive oven på det. Det ville være flottere, hvis det kunne være blot ét stykke papir, hvis du forstår, hvad jeg mener.

Men så ser det lidt ud til, at der sker en fejl på dit site med de tre punkter der kommer nedenunder. Fed idé, at man kan høre klip fra kommende koncerter! men giv de nederste tre "punkter" lidt mere plads, så de bliver mere selvstændige i forhold til de to store felter du bruger.

Lav dem evt. til knapper, der har samme "skrift" som den, du bruger til Nyheder, hvor du vender bogstaverne om, det synes jeg nemlig også ser fedt ud.

Jeg synes også det er en spændende hjemmeside.

Bimbom.

Fed side. Men tror du ikke at du skulle finde en måde at gøre den lidt "lettere på". Den er ret lang tid om at loade hvis man ikke har en hurtig forbindelse.

Ellers er det en rigtig fed hjemmeside. Godt arbejde!

Jeg syns det ser mere en godt ud.
Fede farver.
og de der overskfriter "kommende arrangementer" og "afholdte arrangementer" som er lidt skrå ser fede ud.
baggrunden og toppen som fader ind i baggrunden ser fedt ud.
Syns du skulle gøre afstanden mellem links'ne større
altså der står "Forside Om os Galleri Arra....." ud i et.
Men fuck lige af med Times New Roman fonten eller hvad det er for en f.eks der hvor der står "Men vi arbejder på sagen! Tjek tilbage snart" hader den font.
Hva med lidt smagsprøver ?
Jeg sidder her og forstiller mig hvordan det må lyde men du kunne lave en lille player så folk kunne hører et nummer eller 5.

t