Hej Aske.
Jeg synes du har lavet en flot side. den er meget grafisk og ung i layoutet, det kan jeg godt lide!
Jeg kan lide din stil under "næste koncerter" med de tre forskellige tekststr, dog bryder jeg mig personligt ikke om understregning af overskriften -især ikke, når denne kommer til at brede sig over mere end 1 linie. (Og så vil den gamle dansklærer her nok også kalde det: "kommende koncerter" i stedet for "næste koncerter"
)
Jeg synes også, at din højre side med nyhedsindhold er flot. Dog er det lidt forstyrrende for øjnene, at der ligesom skal fire små hvide lapper papir til, for at du kan skrive oven på det. Det ville være flottere, hvis det kunne være blot ét stykke papir, hvis du forstår, hvad jeg mener.
Men så ser det lidt ud til, at der sker en fejl på dit site med de tre punkter der kommer nedenunder. Fed idé, at man kan høre klip fra kommende koncerter! men giv de nederste tre "punkter" lidt mere plads, så de bliver mere selvstændige i forhold til de to store felter du bruger.
Lav dem evt. til knapper, der har samme "skrift" som den, du bruger til Nyheder, hvor du vender bogstaverne om, det synes jeg nemlig også ser fedt ud.
Jeg synes også det er en spændende hjemmeside.
Bimbom.