Okay The-Freaks kommentar forstår jeg ikke rigtig. Hvis du installerer Windows til sidst skulle jeg kraftigt mene at linux's bootloader ikke vil benyttes. Men i såfald er det det der bliver anbefalet over alt på internettet, så for ikke at gøre det mere kompliceret så bør du nok gøre det.
Altså vedrørende installationen, så vil jeg lige forklare den en gang til. Når du installerer Windows så spørger den hvordan din harddisk skal være opdelt og hvor windows skal være installeret. Her kan du vælge at slette den partition som du har lige nu, og istedet lavet en mindre en. Eks. halvdelen af lagerpladsen, eller måske lidt mere, altefter hvor meget plads din Windows partition skal have i forhold til Linux partitionen. Den lagerplads som du ikke har med i partitionen, skal du bare lade ufragmenteret (lade vær med at sætte den i en partition)
Når du efter windows er installeret, skal have installeret linux, så spørger den også om omtrent det samme so i windows. Her kan du så bare vælge at den skal gemme sig på lagerplads der ikke er med i nogen partition. Når det gøres, laver den selv en ny partition og sætter siden af Windows. Og når linux så er installeret, så har den allerede sat det op således at du når du booter får mulighed for at vælge om du vil køre Windows eller linux.
Vdr. Per Hansens indlæg så er det er installerer linux, rimelig let, hvis man ikke har helt specielle krav. Det at kører Linux er også rigtig enkelt. Efter min mening 100 % så godt som windows. Men vil dog lige sige at jeg ABSOLUT ikke mener at linux er let at konfigurerer. Så vedrørende det, så er linux stadig noget som nørder leger lidt med