Jeg er i gang med at lave en klasse, som naturligt nok bruger nogle klasser fra Java's standard bibliotek, i BlueJ. Og jeg prøver så at formattere den så vidt muligt, som den officielle Java dokumentation.
Jeg bruger bl.a. metoden clone() og vil gerne have min dokumentation til at ligne clone() metoden her:
http://java.sun.com/j2se/1.4.2/docs/api/java/awt/geom/Dimension2D.htmlDerfor skal jeg bl.a. lave et link til klassen OutOfMemoryError. Men uanset hvordan jeg bærer mig ad, kommer det kun til at stå som noget mærkeligt formatteret tekst.
Jeg regner med at skulle bruge {@link OutOfMemoryError} eller {@link java.lang.OutOfMemoryError}, hvilket så kommer til at stå i min dokumentation som {@link - OutOfMemoryError} eller {@link - java.lang.OutOfMemoryError}
Jeg har prøvet så mange forskellige måder at linke på, at jeg ikke kan se hvorfor det ikke skulle virke. Desuden virker alle @, som jeg bruger ganske fint, som f.eks. @throws. Det er kun linkene der ikke bliver kodet ordentligt.
Jeg har også prøvet at bruge Eclipse til det, men kan slet ikke få javadoc til at virke med det, så det har jeg opgivet, og jeg holder mig derfor til BlueJ.
Jeg håber der er nogle der kan kaste lidt lys over sagen.